خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

تحصیل دانش‌آموزان باید همراه با بصیرت باشد

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهدا آسایش و آرامش امروز را به ما هدیه دادند، گفت: اگر مدرک تحصیلی همراه با بصیرت نباشد کار انسان به جایی باریک کشیده خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۴۲۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
تحصیل دانش‌آموزان باید همراه با بصیرت باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدرضا موسوی در آیین افتتاح طرح هجرت 3 حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حسن ترک اظهار داشت: در ابتدای انقلاب به فرمان امام خمینی(ره) یک جهاد همه جانبه به نام جهاد سازندگی تشکیل شد که مردم در روستاها حضور یافته و کمک‌رسانی انجام شود و همچنین به صورت ید واحده در تمامی زمینه‌ها رشد پیدا کنند.

وی تصریح کرد: اگر انسان مشغول کار یدی شود می‌تواند خودسازی را در کنار آن نیز داشته باشد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: بسیج مجموعه‌ای است که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شده وکسانی در آن خدمت کردند و کسانی خود را در داخل آن رشد دادند، که با کمترین سن جان خود را به عنوان بالاترین سرمایه زندگی خود در طبق اخلاص هدیه انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه هر بسیجی که در هر گوشه ای از بسیج مشغول خدمت است یقینا فقط از سوی شهدا دعوت شده است، افزود: باید از فرصت بسیج سازندگی و طرح هجرت که همواره همراه با خودسازی است بهترین استفاده را ببریم.

موسوی با بیان اینکه شهید حسین فهمیده با سن کم خود بالاترین کار ممکن را انجام داد، شاید با زیر تانک رفتن ایشان جنگ به پیروزی نرسید ولی پیام فوق العاده بزرگی داشت، بیان داشت: شهید فهمیده کسی بود که حرف ولایت فقیه را به کرسی عمل نشاند.

وی با بیان اینکه شهدا آسایش و آرامش امروز را به ما هدیه دادند، خاطر نشان کرد: اگر مدرک تحصیلی همراه با بصیرت نباشد کار انسان به جایی باریک کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات