خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: سرمایه گذاران بخش‌های خصوصی در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارند تا به واسطه تولید افزون مشکل بیکاری جوانان نیز برطرف شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۴۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در بازدید از کارخانه سیمان نهاوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه سیمان نهاوند دارای معادن وذخایر بسیار خوبی وکارآمدی است .

وی افزود: کارخانه سیمان نهاوند با وجود تحریم‌ها و تاثیرات برجام بر کشور و واحدهای و کارخانه های بزرگ همچنان در حال فعالیت است و هزینه‌های بالایی برای این ایستادگی پرداخت کرده است.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: امیدواریم که سرمایه گذاران بخش های خصوصی در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشته و به واسطه تولید افزون مشکل بیکاری جوانان نیز برطرف شود .

وی ضمن تشکر از خدمات کارکنان کارخانه سیمان نهاوند گفت: مشکلات این کارخانه را مورد بررسی قرار می‌دهیم و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت هرچه بهتر کارخانه‌ها در سطح شهرستان و استان باشیم .

*تولید سالیانه یک میلیون تن سیمان در کارخانه سیمان نهاوند

مدیرعامل کارخانه سیمان نهاوند نیز اظهار داشت: شرکت صنایع سیمان نهاوند سال 82 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت‌های صنعتی با موضوع فعالیت تولید سالیانه یک میلیون تن سیمان در حوزه استان همدان و سایر استان‌های همجوار و نیز صادرات به کشورهای همسایه تاسیس شد .

حسین اکبری افزود: حدود 130 هکتار زمین برای احداث کارخانه خریداری و تاسیسات کارخانه در 65 هکتار از این زمین‌ها احداث شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های اجرایی سایت با حضور پیمانکار ساختمانی از اردیبهشت 85 آغاز و تا پایان دوره مالی 89 پیشرفت فیزیکی خوبی داشت، گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و پشتیبانی سرمایه داران، شرکت توانست در مهر ماه به تولید کلینر دست یابد و در فروردین ماه سال 1390 خط یک آسیاب سیمان راه اندازی شد.

مدیرعامل کارخانه سیمان نهاوند افزود: خط دو آسیاب سیمان نیز در مرداد ماه 1390 شروع به کار کرد و در مهر ماه همان سال کارخانه سیمان نهاوند رسماً افتتاح شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ظرفیت تولید روزانه سیمان نهاوند، 3 هزار و 300 آن کلینر و سالیانه یک میلیون تن سیمان است.

اکبری گفت: ما باید روزانه طبق قرارداد 3 هزار تا 5 هزار تن سیمان به کشور عمان را بفرستیم اما متاسفانه مشکلاتی سد راه ما استکه یکی از آنها نبود کامیون در شهرستان برای حمل سیمان است که به علت همین امر در حال حاضر روزانه 50 تن ارسال می‌شود و در گمرک نیز به مشکلاتی برخوردیم و تقاضا داریم که مسئولان پیگیر یک دفتر واردات وصادرات در نهاوند باشند .

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات