فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

اعزام 600 زائر کبودراهنگی به حرم مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: 600 زائر کبودراهنگی به منظور حضور در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به حرم مطهر ایشان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۲۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، محمود بداغی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال 600 زائر از شهرستان کبودراهنگ برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ع) اعزام می‌شوند.

وی درخصوص شخصیت بزرگ امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) بزرگترین و ابرمرد تاریخ بود که در مدت قرن‌های گذشته جهان اسلام چنین شخصیتی را به خود ندیده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه انقلاب اسلامی بی نام امام خمینی(ره) شناخته شده نیست، گفت: انقلاب اسلامی ما با تفکر سیاسی و الهی حضرت امام (ره) شکل گرفت و امروز نیز این انقلاب به عنوان الگویی در سراسر جهان مطرح است.

وی عنوان کرد: مردم و ملل مستعضف جهان با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی برای از بین بردن استعمار به پا خاستند و تلاش می‌کنند.

بداغی با اشاره به بیداریی اسلامی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی در کشورهایی نظیر یمن، سوریه، بحرین و نیجریه به برکت نظام، انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نشأت گرفته است.

وی بیان داشت: امسال بیش از 600 زائر با 13 کاروان به منظور حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می شوند که با توجه به استقبال پرشور و گسترده مردم متدین و انقلابی مردم این شهرستان ظرفیت در روز اول تکمیل شد.

فرمانده سپاه کبودراهنگ ادامه داد: در 14 خرداد در سه نقطه مرکزی، شیرین سو و گل تپه همزمان با نماز مغرب و عشا مراسمی برگزار می شود که سخنرانان آنان ائمه جمعه کبودراهنگ، شیرین سو و گل تپه و شام زائرین نیز توسط خیرین تهیه خواهد شد.

وی گفت: در پایگاه‌های مقاومت برنامه متنوعی برگزار خواهد شد و کارهای مقدماتی، بیمه زائرین نیز توسط حوزه مقاومت بسیج انجام می شود.

بداغی در پایان از مشارکت و همکاری تمام دستگاه‌های شهرستان به ویژه فرماندار کبودراهنگ به عنوان رئیس ستاد هماهنگی به جهت پشتیبانی در سنوات گذشته تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات