خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان تأکید کرد

ضرورت نشر آثار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) در بین نسل جوان

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: جامعه امروز نیازمند تبیین و ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) است و باید بیش از پیش مطالعه آثار امام راحل و نشر آثار ایشان به ویژه در بین نسل جوان مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۸۵۸۴۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به شباهت‌های شخصیتی، اندیشه‌ای و مدیریتی رهبر معظم انقلاب با حضرت امام خمینی (ره) گفت: ساده زیستی، استکبارستیزی، عدم وابستگی به احزاب، نفوذ کلام، تدبر و نقطه‌سنجی از جمله این شباهت‌ها است.

وی با اشاره به اصول و اهداف انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی باید به همه ملت‌های دنیا هرجا که مستضعفی هست کمک کند تا اسلام را تقویت کرده و کفار را از صحفه روزگار خارج کند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تقوا وورعرا از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی امام(ره)عنوان کرد و افزود: جامعه امروز نیازمند تبیین و ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) است و باید بیش از پیش مطالعه آثار امام راحل و نشر آثار ایشان به ویژه در بین نسل جوان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هدف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی بود، گفت:انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) فقط مختص ایران نبوده و متعلق به دنیا است.

برزگر با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی در سراسر دنیا شناخته شده است و با 37 سال سابقه توانسته به قدرت دفاعی و الگوی اسلامی در منطقه برسد.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها ادامه داد: امروز در بحرین، یمن و مقابله با تروریست‌ها در سوریه و عراق و لیبی و... با الگوگیری از انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: امروز شاهد تحقق اهداف امام خمینی(ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی هستیم که تاکنون تشکیل انقلاب، حکومت اسلامی و دولت اسلامی تحقق یافته و زمینه برای دستیابی به اهداف دیگر فراهم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات