خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تفاوت‎‌های اسلام انقلابی و اسلام آمریکایی از دیدگاه امام خمینی(ره) گفت: اسلام انقلابی، اسلام سازش‌ناپذیر و ظلم‌ستیز و مدافع مظلومان است و اسلام آمریکایی اسلام سازش‌پذیر و مطیع قدرت‌های مستکبر است.
کد خبر: ۸۶۸۵۸۵۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با تأکید بر تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) عالمی وارسته و سیاستمداری بزرگ و انقلابی بود.

وی با اشاره به دیدگاه امام راحل در خصوص حوزه علمیه افزود: از منظر ایشان حوزه علمیه انقلابی دارای ویژگی‌هایی از قبیل مردمی بودن، مبارز و خستگی ناپذیری در برابر جبهه مستکبر و مبلغ اسلام ناب محمدی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: ساده‌زیستی و دوری از تجملات، دفاع از محرومین و مظلومین در سراسر دنیا و مبارزه با اسرائیل و دفاع از جبهه مقاومت اسلامی تا نابودی اسرائیل از دیگر ویژگی‌های حوزه علمیه انقلابی است.

وی با اشاره به شباهت‌های مقام معظم رهبری با امام خمینی(ره) عنوان کرد: مقام معظم رهبری که خود در مکتب امام صادق(ع) رشد کرده و شاگرد امام خمینی(ره) بوده به زیباترین شیوه راه امام راحل را ادامه می‌دهد بنابراین بر همه ما واجب است که مطیع فرمان ایشان باشیم.

رضوی‌راد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تفاوت‎‌های اسلام انقلابی و اسلام آمریکایی از دیدگاه امام خمینی(ره) افزود: اسلام انقلابی، اسلام سازش‌ناپذیر و ظلم‌ستیز و مدافع مظلومان است و اسلام آمریکایی اسلام سازش‌پذیر و مطیع قدرت‌های مستکبر است.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی یکی از اصول مهم انقلاب اسلامی است، گفت: امام(ره) از همان آغاز حرکت انقلابی خود، استکبارستیزی و مبارزه با آمریکا را مدنظر داشت.

*امام خمینی(ره) خودباوری را به مردم ایران هدیه داد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: امام خمینی(ره) خودباوری را به مردم ایران هدیه داد و بر توجه به درون و تقویت اقتصاد براساس اسلام تأکید داشت.

وی با اشاره به برخورد امام راحل با اشتباهات دیگران عنوان کرد: حضرت امام(ره) اگر اشتباهی را از کسی می‌دید ابتدا نصیحت می‌کرد اگر فرد متنبه نمی‌شد شدیداً با او برخورد می‌کرد.

رضوی‌راد تأکید کرد: امروز نیز مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید به تبعیت از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با افرادی که اصل انقلاب را هدف قرار می‌دهند برخوردی جدی و قاطع داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره)حامی مردم ستمدیده جهان بود و همواره به مسئولین یادآور می‌شدند که تمام انقلاب اسلامی باید مدافع ملت‌های مظلوم و محروم دنیا باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: به وجود آمدن گروه‌های مقاومت در برابر اسرائیل ابتکار امام و انقلاب بود و امام (ره) با تمام وجود حامی حزب الله و تمام گروهای مقاومتی بود که در برابر استکبار جهانی می‌ایستادند.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی در نقاط مختلف دنیا شکل گرفته و این امر نشان از گرایش امت اسلامی و مردم مظلوم جهان به انقلاب اسلامی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات