خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار :

بیداری اسلامی نشأت گرفته از اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) است

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: بیداری اسلامی که علی‌رغم خواست دشمنان در جهان اتفاق افتاده نشأت گرفته از اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و هو شمندی مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۶۸۶۱۹۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
سرهنگ غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) اظهار داشت: امسال 600 نفر از بسیجیان در قشرهای مختلف از شهرستان بهار در قالب 6 کاروان به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می شوند.

وی افزود: با توجه به تبلیغات رسانه‌های ضد انقلاب و معاند و جریان‌های همسو با آنان در داخل کشور امسال باید این مراسم هر چه باشکوه‌تر برگزار شود و در حقیت صدای «هل من ناصرا ینصرنی» زمان ما است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه امام خمینی(ره) خون و جان تازه‌ای در رگ‌های مسلمانان دمید، گفت: امروز چشم مسلمانان به این انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دوخته شده است.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی که علی‌رغم خواست دشمنان در جهان اتفاق افتاده نشأت گرفته از اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و هو شمندی مقام معظم رهبری است.

رجبی با بیان اینکه امید است بیداری اسلامی تار و پود دشمنان اسلام و انقلاب را برای همیشه نابود کند، تصریح کرد: بعد از این همه سال هنوز ما نتوانسته‌ایم آنچنان که شایسته است امام خمینی (ره) را بشناسیم و باید بیشتر برای شناخت اندیشه‌های این مرد بزرگ همت کنیم تا اندیشه‌های امام(ره) را به جهانیان نیز معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات