خبرهای داغ:
مسئول اردویی سپاه ناحیه بهار:

ملت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی خود همچنان در صحنه است

مسئول اردویی سپاه ناحیه بهار گفت: پیام حضور باشکوه مردم در مراسم ارتحال به جهانیان این است که ملت ایران همچنان انقلابی بوده و برای دفاع از انقلاب اسلامی خود آماده و در صحنه هستند.
کد خبر: ۸۶۸۶۱۳۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

مهدی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: برای این روز برنامه‌هایی از قبیل اعزام بسیجیان به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) به مرقد مطهر ایشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام 600 نفردر شهرستان بهار در قالب 6 کاروان به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: همچنین برای زئران روایتگری، توزیع کتاب و پوستر و تراکت، پخش نوارهای سخنرانی حضرت امام (ره) و برنامه‌های فرهنگی دیگری در نظر گرفته شده است.

مسئول اردویی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند از طریق رده‌های سپاه ناحیه بهار برای ثبت‌نام اقدام کنند، ابراز داشت: تاریخ اعزام زائران نیز 13 خرداد ماه است.

وی با اشاره به استقبال مردم برای اعزام به حرم مطهر امام خمینی(ره) در سالگرد ارتحال ایشان گفت: هدف از اعزام زائران به این مراسم با شکوه تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌ها واندیشه‌های امام راحل است.

سلیمانی یادآور شد: پیام حضور باشکوه مردم در این مراسم به جهانیان این است که ملت ایران همچنان انقلابی بوده و برای دفاع از انقلاب اسلامی خود آماده و در صحنه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات