خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: دسته عزاداری بسیجیان همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره) در قالب هیئت 14 خرداد از کانون بسیج به سمت به سمت حسینیه امام(ره) همدان حرکت می کند.
کد خبر: ۸۶۸۶۲۳۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان از برگزاری مراسم عزاداری در مناطق مختلف استان همدان همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب خبر داد و اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) جمعه 14 خرداد همراه با قرائت دعای ندبه در آرامگاه بوعلی برگزار می شود.

وی بیان کرد: همچنین مراسم عزاداری پیش از اقامه نماز جمعه از ساعت 11 در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به حرکت دسته های عزاداری در روز 14 خرداد عنوان کرد: دسته عزاداری بسیجیان ساعت 10 صبح در قالب هیئت 14 خرداد از کانون بسیج به سمت میدان امام(ره) و مرکز شهر حرکت کرده و سپس برای حضور در مراسم به سمت حسینیه حرکت می کند.

وی ادامه داد: دسته عزاداری کمیته امداد نیز از چهار راه سعیدیه و سایر هیئت ها از مرکز شهر به سمت حسینیه حرکت می کنند.

فاضلیان از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد در همدان خبر داد و افزود: این مراسم 15 خرداد از ساعت 10 در حوزه علمیه آيت‌الله العظمي آخوند ملاعلي معصومي همداني برگزار شده و احتمال حضور آیت ا... مقتدایی رئیس حوزه های علمیه کشور به عنوان سخنران در آن وجود دارد.

وی گفت: علاوه بر این بیش از 20 هیئت مذهبی در مساجد به اجرای برنامه پرداخته و ایستگاه های صلواتی نیز در مناطق مختلف دایر می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: همچنین بیش از یک هزار و 300 نفر از پایگاه های بسیج شهر همدان به مرقد امام(ره) اعزام می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات