خبرهای داغ:
بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره):
در بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) آمده است: امروز علیرغم فشارهای استکبار جهانی و شیطنت‌های رژیم صهیونیستی، انقلاب اسلامی با تبعیت از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با دیدگاه استقلال سیاسی در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۹۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت 14 خرداد بیست و هفتمن سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 14 خرداد یادآور واقعه فراموش ناشدنی است و امت اسلامی غمگین در عروج روح بلند آسمانی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) این حقیقت همیشه زنده تاریخ است.

عظمت، شأن و جلالت حضرت امام(ره) برای همه جهانیان مسلم است که این مرد الهی با غیرت دینی پیش قدم مبارزه علیه طاغوتیان و استکبار جهانی شد و همانند خورشیدی از آسمان امید ملت ایران ظهور یافت.

این بیانیه می‌افزاید: ملت بزرگوار ایران اسلامی با احساس اینکه پشت و پناهی چون امام عظیم الشأن دارد، با تبعیت از ولی زمان خود با فداکاری و از خود گذشتگی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاد و میدان را از زیاده‌طلبان دنیا گرفت، تا خط امام(ره) یعنی طرفداری از فقرا، ضعفا و عدالت اجتماعی در کالبد نظام دمیده شود و زمینه‌ساز جنبش‌های دیگر در خاورمیانه و دیگر کشورهای اروپایی شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز علیرغم فشارهای استکبار جهانی و شیطنت‌های رژیم صهیونیستی، انقلاب اسلامی با تبعیت از فرزند زهرا(س) و جانشین به حق حضرت امام خمینی(ره) با دیدگاه استقلال سیاسی در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال جانگداز امام عزیز، دوشادوش رزمندگان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تسلیت بزرگ نیمه خرداد، پیمان مجدد می‌بندد تا در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام(ره) و شهدا رهرو خط امام امت(ره) و پیرو منویات فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برای تحقق عدالت اجتماعی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گام بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات