خبرهای داغ:
دبیر ستاد اقامه استان همدان تأکید کرد
دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: نماز جماعت باشکوه باید با تلاش و پیگیری مسئولین در ادارات برگزار شود.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۴۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، اولین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان، فرماندار کبودراهنگ، امام جمعه کبودراهنگ و جمعی از مسئولین در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان در این جلسه در خصوص مدیرانی که صاحب تکمن و قدرت هستند، اظهار کرد: این افراد باید برای اقامه نماز علمداری و از قدرت و تمکن خود به منظور پیشبرد اهداف متعالی نماز استفاده کنند.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسن‌حلم با تاکید بر اینکه خواندن نماز به تنهایی تاثیرگذار نیست و باید در تمام مراحل زندگی موثر باشد، افزود: در همین راستا اعزام روحانیون به روستاهای فاقد روحانی به ویژه در شب‌های جمعه و روزهای خاص باید افزایش یابد.

وی تصریح کرد: امروزه در تمامی ادارات و مساجد سیستم صوتی وجود دارد که در راستای اشاعه فرهنگ نماز می توان با پخش اذان به خصوص در اذان ظهر در این راستا گام موثری برداشت.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به همایش استانی اجلاس نماز در 16 خرداد و برگزاری آن در سطح شهرستان گفت: نیز با پیگیری مسائل مربوط به برگزاری اجلاس شهرستانی نماز، شاهد برگزاری آن در سطح شهرستان باشیم.

وی با تأکید بر برگزاری باشکوه نمازجماعت در ادارات و دستگاه‌ها عنوان کرد: این مهم باید با تلاش و پیگیری مسئولین در ادارات صورت گیرد.

فرماندار کبودراهنگ نیز با اشاره به اهمیت نماز در جامعه و با توجه به تأکید بزرگان و امامان(ع) بر تقویت برگزاری نماز اظهار کرد: این فریضه الهی باید در شهرستان و خانواده‌ها بیش از پیش نهادینه شود چرا که نماز یک وسیله بین ما و خالق است.

احسان قنبری با اشاره به آثار نماز جماعت و تأثیر آن در تمام مراحل زندگی فردی و اجتماعی افراد گفت: در حال حاضر نماز جماعت در 80 درصد از مدارس شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی درخصوص اقامه نماز در تمام دستگاه ها اجرایی تصریح کرد: نماز جماعت دارای فضایل بسیار زیادی است که باید شرایط و موقعیت آن فراهم شود و توجه به فضائل دینی و مذهبی باعث موفقیت، رشد و کمال انسان ها می شود که باید به آن توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات