خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

اگر امروز در دمشق مبارزه نکنیم باید در تهران بجنگیم

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اگر امروز در دمشق مبارزه نکنیم باید در تهران با داعش بجنگیم، گفت: امروز امنیت ایران در وسط بحران‌های منطقه به دلیل حضور سردار همدانی‌ها است.
کد خبر: ۸۵۸۱۵۹۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمود قاسمی در رزمایش الی بیت المقدس که با حضور در ملایر برگزار شد با اشاره به شهادت سردار شهید همدانی اظهار داشت: وی از سال 53 به عنوان یکی از شاگردان شهید محراب شهید مدنی با افکار امام (ره) آشنا شد و قبل از انقلاب بارها به دست ساواک دستگیر شد ویکی از عوامل موثر در انقلاب بود.

وی با بیان اینکه سردار شهید همدانی از بنیانگذاران سپاه استان همدان است، افزود: در مبارزه با عوامل نفاق و منافقین بود و یکی از اولین فرماندهانی است که در کردستان حضور یافت.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سردار شهید همدانی به‌همراه شهید همت بنیانگذار لشکر در سپاه تهران بود و فرماندهی لشکر 16قدس گیلان و مسئولیت‌های دیگری را برعهده داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر چند نفر مانند سردار همدانی نبودند فتنه 88 در تهران به این سادگی جمع نمی‌شد.

قاسمی ابراز داشت: انتظار این است تا ما هم مانند سردار همدانی با بصیرت در مبارزه با نفاق باشیم چراکه ایشان جان خود را برای مبارزه با تروریسم گذاشت.

وی با بیان اینکه اگر امروز در دمشق مبارزه نکنیم باید در تهران با داعش بجنگیم، ادامه داد: امروز امنیت جمهوری اسلامی در وسط این آتشفشانی ها و این بحران‌های منطقه به دلیل حضور سردار همدانی‌ها است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به انتخابات پیش‌رو و اهمیت آن تصریح کرد: تقریبا به صورت میانگین هر سال یک انتخابات در کشور داریم.

وی ادامه داد: سقف رأی در اروپا 55 درصد و در آمریکا 40 درصد است با این همه ادعایی که دارند اما کف رأی در کشور ما 60 درصد است که این برای ما سند افتخار است.

قاسمی افزود: آنها ادعا دارند دین از سیاست جداست ولی ما با وجود اینکه دین و سیاست را از هم جدا نمی دانیم کف رای مان از آنها بیشتر است و مردم سالاری دینی را نشان می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ما 7 اسفند هم انتخابات مجلس وهم انتخابات خبرگان را پیش‌رو داریم، گفت: مطالبه امام (ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) این است که عزت، شرف و افتخار ما حضور پر شور در عرصه رای‌گیری است.

* به نام دین، دین را سر می‌برند

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: دشمن نگاه نمی کند به چه کسی رای می‌دهیم، دشمن رأی ما را به جمهوری اسلامی می داند اینکه پای انقلاب هستیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرماید «انتخابات امنیت آفرین است»، افزود: مراجع تقلید از مردم دعوت می‌کنند که با وضو و قرب الی الله بروند رای دهند و این نشان از مقدس بودن کار است.

قاسمی با اشاره به اینکه وظیفه ما این است که شاخص‌ها را مطرح کنیم تا مردم به اصلح رای دهند، افزود: امام(ره) 36 ویژگی و مقام معظم رهبری 23 ویژگی در مورد شاخص‌های نماینده اصلح گفته‌اند و ما باید مردم را روشن کنیم تا به اصلح رأی دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: شیعه انگلیسی به درد ما نمی خورد، جریان سیدصادق شیرازی بسیار خطرناک است و امروز در هیئت‌ها نفوذ می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: سیاهی لشکر داعش همه از تخم نفاقی است که محصول شبکه‌های سید صادق شیرازی است.

وی افزود: چطور می‌شود مملکت ما با این همه عظمت 20 شبکه تلوزیونی داشته باشد و این آقا هم 20 شبکه داشته باشد، این آقا در شبکه‌های خود فحاشی می‌کند و باعث دشمنی شیعه و سنی و زیاد شدن لشکر داعش می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: چگونه می‌شود دولت انگلیس با حمایت‌های خود داماد این آقا را شهروند خود می‌داند و با هزینه خود یادداشت‌های یاسر الحبیبی را به ناشر کتاب آیات شیطانی می دهد به چند زبان دنیا چاپ و نشر دهد که باعث نفاق و وحدت شیعه و سنی می‌شود .

وی با بیان اینکه ما همه به دنبال وحدت هستیم و سید صادق شیرازی و خانواده‌اش به دنبال نفاق در بین جامعه اسلامی هستند، گفت: یاران او در قم از عوامل فتنه بودند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه به نام دین، دین را سر می‌برند، افزود: آنها فقط با سنی مشکل ندارند چراکه به شهید مطهری، آیت الله بهجت و آیت الله مکارم نیز توهین کرده و در مقابل نظام می‌ایستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات