خبرهای داغ:
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از مصوبه نامگذاری پروژه جدید تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه به نام سرلشگر شهید حسین همدانی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۰۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کامران گردان در جمع خبرنگاران از مصوبه نامگذاری پروژه جدید تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه به نام سرلشگر شهید حسین همدانی خبر داد و افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر همدان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ و والای سرلشگر شهید حسین همدانی پروژه جدید تقاطع غیر همسطح سپاه به نام این شهید بزرگوار مزین می‌شود.

وی با اشاره به نقش بارز سردار سرلشگر شهید همدانی در دوران انقلاب، دفاع مقدس و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از اسلام در فرا مرزهای ایران اظهار کرد: وظیفه شورای شهر و شهرداری است که همچون گذشته،‌ در راستای معرفی شهدای شاخص استان و شهر گام‌های مؤثری بردارند و سردار شهید همدانی از جمله شهدای شاخص و به نامی است که نام و یاد این شهید معزز باید زنده نگه داشته شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: نامگذاری کوچه‌ها، خیابان‌ها و پروژه‌ها با نام شهدای معزز علاوه بر اینکه در راستای در زنده نگهداشتن نام این بزرگواران بوده، اقدامی ارزشمند فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز است.

وی با اشاره به مصوبه نامگذاری پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه به نام شهید همدانی اظهار کرد: کلنگ‌زنی این پروژه به‌زودی به همت شورا و شهرداری همدان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات