خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر آمادگی و دفاع همه‌جانبه بسیجیان در مقابل هر دشمن و تهدیدی است.
کد خبر: ۸۵۸۱۵۳۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ظهر امروز با حضور سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه استان همدان و مسئولان شهرستان نهاوند دومین روز از رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس نهاوند با انجام عملیات کمین و ضد کمین و کنترل نقاط حساس شهر نهاوند با موفقیت انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه این مراسم گفت: رزمایش دوروزه الی بیت‌المقدس شهرستان نهاوند از صبح پنج‌شنبه با فراخوان نیروها آغاز شد و بسیجیان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین در محل اردوگاه قدس حاضر شدند.

سرهنگ کامران کریمی اظهار کرد: در این رزمایش 3 گردان بیت‌المقدس و یک گردان امام حسین(ع) به‌عنوان پشتیبان گردان‌های بیت‌المقدس حضور داشتند و در روز دوم رزمایش با انجام مأموریت‌های عملی توانمندی‌های خود را ارتقا دادند.

وی بیان داشت: در این رزمایش بسیجیان عملیات دفاع از کوی و برزن، فراگیری آموزش‌های مربوط به سلاح‌های سازمانی، پدافند دورتادور، امداد و نجات، کنترل معابر، دفاع از مرکز حساس و مهم و عملیات کمین و ضد کمین را به مدت دو روز اجرا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر آمادگی و دفاع همه‌جانبه بسیجیان درمقابل هر دشمن و تهدیدی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات