خبرهای داغ:
سردار آبنوش:

جگرگوشه‌های دشمن در منطقه خاورمیانه ذلیل‌ شده‌اند/هر بسیجی یک موشک دوربرد است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: دشمن از بسیجیان سیلی خورده و جگرگوشه‌های آن در منطقه خاورمیانه ذلیل‌ شده‌اند.
کد خبر: ۸۵۸۱۵۶۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سالار آبنوش امروز در رزمایش الی بیت‌المقدس که در پادگان سیدالشهدا(ع) همدان برگزار شد با بیان اینکه بسیجیان اهل شرف، غیرت و مردانگی هستند و همه هستی خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند، بیان داشت: حرکت در مسیر امام حسین (ع) را باید شاکر باشیم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب تاکید دارند که باید در همه حوزه‌ها استقلال یافت، گفت: به حکم عقل باید بر روی پای خود ایستاد چراکه در غیر این صورت در دنیا اگر قدرت ایستادگی نداشته باشیم با زور مواجه می‌شویم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه امنیت جایگاه ویژه‌ای در هر کشور دارد، بیان داشت: برخی قدردان امنیت نیستند درحالی که برای زندگی امنیت لازم است.

وی با بیان اینکه دشمن از بسیجیان سیلی خورده و اکنون آثار آن در منطقه مشهود است، گفت: جگرگوشه‌های دشمن در منطقه خاورمیانه ذلیل‌شده‌اند.

آبنوش اظهار داشت: کنگره کاخ‌های همه دولت‌هایی که جیره‌خوار نظام سلطه هستند در منطقه ترک برداشته و به زودی فروپاشی نظام سلطه را خواهیم دید.

وی با بیان اینکه لازمه عقلانیت هر کسی این است که شرایط بقا را فراهم کند، گفت: ایستادگی و اقتدار در داشتن امنیت و قدرت دفاعی است و کشوری که نتواند از خود دفاع کند آبادانی در آن معنی ندارد.

وی اذعان داشت: بسیجیان اقتدار دنیای اسلام هستند که با تلاش های آنان راهی که قرار بود ما در چشم اندازه 20 ساله طی کنیم حدود ده سال زودتر طی کردیم به طوری که استکبار جهانی خود اعتراف کرد که کشور ایران غیر قابل نفوذ است.

*دشمن از بسیجیان کلافه است

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه ترکیه در تصرف ناتو است و بدون اطلاع دولت اسلحه وارد آن می‌کنند، اظهار داشت: برخی رسانه‌ها در کشور و در جامعه ناامیدی پمپاژ می‌کنند و این در حالی است که به طور مثال در این شرایط منطقه سلطه گران حتی جرات عبور از آسمان ایران را ندارند.

وی با اشاره به اینکه سال‌ها زودتر از سال ۱۴۰۴ به امنیت مورد نظر در کشور دست یافتیم، عنوان کرد: اکنون اعلام می‌کنند ایران قابل‌نفوذ نیست چراکه در شرایط اقتدار دفاعی هستیم و دشمن نمی‌تواند برآورد حمله را انجام دهد و حتی در همه روستاها یگان رزمی داریم و هر بسیجی یک موشک دوربرد است.

آبنوش با تاکید بر اینکه بسیجیان همه مرید ولایت هستند و دشمن از بسیجیان کلافه است و نمی داند چه کند، بیان داشت: چندین بار دشمنان آماده حمله شدند اما صاحب‌نظران مانع فرو رفتن در گرداب جنگ با ایران شدند.

وی با اشاره به اینکه مؤلفه دوم اقتدار علم وفن آوری است و در صورت نداشتن آن‌هاباید دست خود را به سوی دنیای استکبار دراز کنیم، گفت: اکنون از هر چه ما را منع می‌کنند آنرا به دست می‌آوریم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)عنوان کرد: ایران در علوم زیرساختی صاحب‌نظر است و در سال ۱۴۰۴ باید شانزدهمین کشور جهان از لحاظ رشد علمی می‌شدیم اما اکنون در بین هفت کشور علمی دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه رهبری با مدیریت مستقیم خود هم بعد علمی هم دفاعی را هدایت می‌کند، بیان داشت: برخی در سایه‌سار امنیت از استعدادی که خداداده است، خود را به استکبار می‌فروشند، اما در این بین دست دانشمندانی که در تحریم در حال تلاش هستند را می‌بوسیم.

آبنوش اظهار داشت: فن آوری استخراج گاز از 5 هزارمتری زمین در پارس جنوبی فقط در اختیار چند شرکت و آن هم چند دانشمند و ساخت پالایشگاه توسط قرارگاه خاتم الانبیا الگویی برای شرکت‌های نفتی جهان شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند تفکر شیعه اسیر شود ولی خود اسیر شدند، گفت: رسانه‌ها باید واقعیت‌ها را بگویند و هزاران خادم خاموش در بخش اقتصادی معرفی شوند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) بیان داشت: تنگه هرمز و خاک خلیج‌فارس سرمایه و قدرت ایران است و تنها با بسته شدن آن ۴۰ درصد معادلات جهانی بر هم می‌خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات