خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس با ظرفیت حدود 850 نفر بود که از بسیجیان گردان‌های بیت المقدس که متشکل از حلقه‌های شجره طیبه صالحین شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۸۱۵۹۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳

سرهنگ مصطفی رستمی در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در ملایر به خبرنگار بسیج اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس به صورت حوزه محور در زی دو روز در شهرستان ملایر برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش متشکل از 6 گروهان است که گروهان‌های اول حوزه‌های علی ابن ابیطالب (ع)، امام حسین (ع) و امام سجاد(ع) در رزمایش حضور دارند و از هر حوزه دو گروهان در رزمایش شرکت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان داشت:این گروهان‌هها در رزمایش منطقه ای که در آذر ماه سا جاری به صورت کشوری برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: تاکتیک‌های مختلفی از جمله دفاع از کوی و برزن ، امدادو نجات، دفاع مستحکم، پدافند غیرعامل، جنگ تاخیری وهلی برن در این رزمایش اجرا شد.

رستمی گفت: ظرفیت این رزمایش حدود 850 نفر بود که از بسیجیان گردان‌های بیت المقدس که متشکل از حلقه‌های شجره طیبه صالحین شرکت کردند.

وی ادامه داد: این رزمایش دو روزه بود و با استقرار و ایجاد منطقه اردوگاهی و صبحگاه مشترک و برنامه مقابله با نا آرامی تا امروز به اتمام رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات