خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: ملتی که قدرت دفاعی و قدرت امنیتی نداشته باشد حتما تحت سلطه است .
کد خبر: ۸۵۸۷۵۰۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سردار سالار آبنوش در یادواره 637 شهید گردان 157 امام حسین(ع) شهرستان کبودراهنگ و گرامیداشت یاد و خاطره سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) بیان داشت: امروز ابتکار عمل منطقه در دست ایران است.

وی با بیان اینکه ایران در اوج اقتدار و آرامش قرار دارد، گفت: امروز ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی و خون شهداء و رهبری حکیمانه، امام گونه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری به جایی رسیدیم که اگر استکبار جهانی بخواهد در منطقه خاورمیانه کاری انجام دهد باید با انقلاب اسلامی ایران مشورت کند در غیر این صورت به شکست می‌انجامد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: ملتی که قدرت دفاعی و قدرت امنیتی نداشته باشد حتما تحت سلطه است .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روحیه استکبارستیزی را تقویت کرد، افزود: ما پیرو امام حسین(ع) هستیم و راه ایشان را ادامه خواهیم داد و علمداری این نهضت به دست یکی از فرزندان این خاندان است.

آبنوش اظهار داشت: بحث امروز بحث تقابل با نظام سلطه است، امروز ما جگرگوشه نظام سلطه، رژیم صهیونیست در منطقه را به لرزه در آورده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز امنیت تنگه هرمز و منطقه از نظر فیزیکی زیر نظر دوربین‌های تیزبین جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه گفت: شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم ال الله همه یک هدف داشتند و آن هدف این بود که پیرو اسلام و مطیع ولایت فقیه باشند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء ابراز داشت: ما باید هوشیار باشیم و بصیرت خود را بالا ببریم و شاخص‌های ما در این امر علمای دین و شهدای انقلاب اسلامی هستند.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: مومنین باید مسلح به آگاهی و بصیرت شوند چراکه با بصیرت و آگاهی می‌توانیم انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات