خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

سپاه پاسداران با رونمایی از شهرک موشکی قدرت نظامی خود را به رخ جهانیان کشید

جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: سپاه پاسداران با رونمایی از شهرک موشکی، بار دیگر قدرت نظامی خود را به رخ جهانیان کشید تا دشمنان بدانند بسیجیان همیشه و در همه حال از آمادگی کاملی در مقابل تحدیدها برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۵۸۱۵۲۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در رزمایش الی بیت المقدس که با شرکت 800 نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس و امام حسین در منطقه عمومی تجرک شهرستان کبودراهنگ برگزار شده بود با حمله به مواضع فرضی دشمن به کار خود پایان داد.

در این رزمایش دو روزه که با هدف بالا بردن توان رزمی بسیجیان ، مقابله با تحدیدات داخلی و خارجی دشمنان و آشنایی بسیجیان با تاکتیک های مختلف رزم ، پدافند دورا دور ، امداد و نجات ، ضد هلی برن ، مقابله با ناآرامی ها و اغتشاشات برگزار شد بسیجیان پس از آموزش های تئوری امروز با عملیات های مختلف آموخته های خود را به مرحله اجرا گذاشتند.

در حاشیه این رزمایش جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به آمادگی کامل بسیجیان برای حفظ و حراست از خاک کشور گفت: امروز به فضل الهی کشور ایران در تمامی صحنه های دفاع از کشور در آمادگی کامل به سر می‌برد و اجازه توطئه افکنی به دشمنان نخواهد داد.

سردار مظاهر مجیدی در ادامه با اشاره به وجود یک هزار گردان های بیت المقدس، کوثر و امام حسین(ع) که در تمامی وسعت کشور دارای شبکه های دفاعی است، افزود: سپاه پاسداران با رونمایی از شهرک موشکی، بار دیگر قدرت نظامی خود را به رخ جهانیان کشید تا دشمنان بدانند بسیجیان همیشه و در همه حال از آمادگی کاملی در مقابل تحدیدها برخوردار هستند.

وی با گرامیداشت شهادت سردار حسین همدانی خاطرنشان کرد: امروز تفکر بسیجی در کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و یمن در حال تشکیل است و این تفکر حاصل رشادت ها و دلیر مردی شهدایی همچون حاج حسین همدانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات