خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

ایران اسلامی محور مقاومت و ثبات اسلام در جهان است

امام جمعه تویسرکان گفت: ایران اسلامی از قدرت دفاعی بالایی برخوردار است و محور مقاومت و ثبات اسلام در جهان است.
کد خبر: ۸۵۸۱۵۳۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی امروزدر صبحگاه روز دوم رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در تویسرکان که با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار و دیگر مسئولان دستگاه های اجرایی برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدم ماه محرم، اظهار داشت: شهدا کسانی بودن که با الگو قرار دادن سید و سالار شهیدان و 72 تن از یاران باوفایشان برای اعتلا و سربلندی اسلام و انقلاب در میدان نبرد بدون ذره ای عقب نشینی ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: آنان که جانشان را همچون سردار شهید همدانی ها در دستان خود می گیرند و حتی پس از جنگ نیز در دفاع از حریم ولایت و امامت ایستادگی می کنند در حلقه با عظمت و اقیانوس مواج عشق حسینی حرکت می کنند.

امام جمعه تویسرکان افتخار سپاه و بسیج در آن است که هر لحظه گوش به فرمان هستند و در لبیک به ندای رهبری در هر زمان و هرمکانی آمادگی حضور فعال و پرشوری دارند.

وی افزود: افرادی همچون سردار شهید همدانی در دلربایی و مظاهر دنیوی گرفتار نشدند و با شناخت ولایت راه سعادت را انتخاب کردند، همان گونه که در وصیت نامه این شهید برگوار آمده است که سعادت ابدی در گرو تبعیت از ولایت است.

موحدی عنوان کرد: دشمنان حتی جرأت تهدید ایران اسلامی را ندارند چرا که نیروی عظیم سپاه و بسیج را به روشنی دیده اند و نمونه ای از قدرت دفاعی کشور یعنی به رخ کشیدن یک شهر موشکی در ایران اسلامی به دشمنان مصادق بارز آن است.

وی گفت: شهر موشکی زیرزمینی ایران و آزمایش موفقیت آمیز موشک عماد که در نوع خود منحصر به فرد است، لرزه بر اندام دشمنان نظام انداخته است.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: ایران اسلامی از قدرت دفاعی بالایی برخوردار است و محور مقاومت، ثبات اسلام در جهان است.

* بسیج به عنوان سرباز ولایت همیشه در صحنه آماده است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز گفت: بسیج همیشه به عنوان سرباز ولایت همیشه در صحنه آماده است و نه تنها در صحنه های رزم بلکه در صحنه های سازندگی و به ویژه فرهنگی و جنگ نرم نیز حضور گسترده و فعال دارد.

سعید سعیدی اظهار کرد: بسیج با حضور تمامی اقشار و شکل گرفته از آحاد جامعه است با دوری از جوسازی های داخلی و خارجی تنها با اتکا به خدا و ولایتمداری، هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های دشمنان اسلام و انقلاب نمی شود.

رزمایش الی بیت المقدس از روز گذشته به مدت دو روز به منظور ارتقاء توانمندی های بسیجیان برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام آغاز شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات