خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در فامنین

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس 23 و 24 مهر ماه در شهرستان فامنین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۱۲۱۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

حسن بهادری‌یکتا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در فامنین اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام برآمده از انقلاب اسلامی بر مبنای دین و حمایت مردمی استوار است و طی دوران حیات خود مراحل متفاوتی را با تکیه بر حمایت مردمی و تدابیر مقام عظمای ولایت بحران‌های بزرگی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: با توجه به بالندگی انقلاب و گسترش روزافزون آن در سطح ملت‌های مستضعف منطقه و عناد و دسیسه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب، بر حافظان انقلاب و مدافعان همیشه بیدار فرض است در راستای جلوگیری از نفوذ فرهنگی، سیاسی و امنیتی دشمنان بر حفظ و انسجام و آمادگی‌های رزمی و... یگان‌های خود بیفزاید.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین بیان داشت: در این راستا سپاه ناحیه فامنین با دو گردان بیت المقدس،گردان 162 امام حسین(ع) حوزه امام خمینی(ره) و شهید حجتی حوزه سیدالشهدا(ع) رزمایش الی بیت المقدس را 23 و 24 مهر ماه سال جاری در منطقه عمومی قره‌لر برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این رزمایش به منظور ارتقاء آمادگی رزمی، امنیتی، امدادی و حفظ و انسجام و ارتقاء روحیه بسیجیان و تمرین تعاملات دستگاه‌های درون شهرستانی و ارتقاء آمادگی‌های معنوی و بصیرتی بسیجیان گردان‌های بیت المقدس برگزار می‌شود.

بهادری در پایان با تبریک و تسلیت شهادت سرادر سرلشکر حاج حسین همدانی از زحمات همکاران، بسیجیان گردان‌های بیت المقدس و امام حسین(ع) و مسئولین ادارات و نهادها که در این امر یاری‌گر سپاه بودند تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات