خبرهای داغ:

رزمایش مشترک گردان‌های «الی‌بیت‌المقدس» و «امام حسین(ع)» در کبودراهنگ آغاز شد

رزمایش مشترک گردان‌های «الی بیت المقدس» و «امام حسین(ع)» در شهرستان کبودراهنگ آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۴۱۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، رزمایش مشترک گردان‌های «الی بیت المقدس» و «امام حسین(ع)» به مدت دو روز در منطقه عمومی تجرک برگزار می‌شود و بسیجیان در کلاس‌های آموزشی و عملیات‌های برنامه‌ریزی شده شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در حاشیه برگزاری این رزمایش به خبرنگار بسیج گفت: هدف از برگزاری این رزمایش بالا بردن توان رزمی بسیجیان، مقابله با هرگونه تهدیدات داخلی و خارجی دشمنان و آشنایی بسیجیان با تاکتیک‌های مختلف، پدافند دورا دور، ضد هلی برن، مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات، امداد و نجات و... است.

سرهنگ بداغی افزود: در این رزمایش طی برنامه‌ریزی صورت گرفته بسیجیان در قالب حلقه‌های صالحین با مباحث تربیتی، بصیرتی و مهارتی بیشتر آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به آمادگی بسیج در مقابله با توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: امروز بسیج از لحاظ عقیدتی، بصیرتی و از نظر نظامی و امنیتی از آمادگی بالایی برخوردار است و در تمامی سطوح برای اجرا فرامین مقام معظم رهبری آمادگی دارد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز با اشاره به آمادگی کامل بسیجیان در مقابل تحرکات دشمنان گفت: این تفکر بسیج است که تاکنون به دشمنان اجازه تحرک نداده است.

حجت الاسلام دانیالی افزود: تا زمانی که تفکر بسیجی در جامعه حاکم است دشمنان به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت که به فضل الهی این تفکر در کشور روز به روز در حال رشد و افزایش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات