خبرهای داغ:
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین غرب کشور حضور گسترده مردم در مراسم تشییع این شهید را نشانه قدردانی مردم دانست و گفت: باید شاکر باشیم که مردم همیشه در بزنگاه‌ها با تمام وجود پای آرمان‌ها و انقلاب می‌ایستند.
کد خبر: ۸۵۸۲۲۳۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدجعفر زمردیان در جلسه ستاد هماهنگی مراسم تشییع شهدای گمنام شهر گل تپه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و با بیان اینکه حرکت شهدا همان حرکت سرخی است که در ادامه حرکت سبز علوی شکل گرفته است، افزود: سالهاست که پیکر مطهر شهدا پس از سال‌ها گمنامی و مفقودیت به وطن بازگشته و در دل همه بندگان خدا اثر وضعی خود را می گذارند.

وی با اشاره به اینکه تعظیم شهدا و بزرگداشت آنها تعظیم شعائر دینی است، گفت: حماسه مردم همدان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی نمونه بارز این مقوله بود.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین غرب کشور خاطرنشان کرد: از زمان رحلت مرحوم آخوند (ره) تا سال‌های انقلاب و مناسبت‌های مختلف همدان هیچ گاه چنین جمعیتی را به خود ندیده بود.
وی با تشریح ابعاد شخصیتی شهید همدانی گفت: این شهید معزز در 66 سالگی توفیق می‌یابد پس از سال‌ها مجاهدت در میدان‌های مبارزه برای تامین امنیت در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و در دفاع از حریم عمه سادات حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل شود به گونه‌ای که جان‌های تشنه را سیراب کرده و شوق شهادت را در اقشار مختلف به ویژه جوانان زنده کند.
زمردیان حضور گسترده مردم در مراسم تشییع این شهید را نشانه قدردانی مردم دانست و افزود: باید شاکر باشیم که مردم همیشه در بزنگاه‌ها با تمام وجود پای آرمان‌ها و انقلاب می‌ایستند بنابراین بر ما واجب است که تمام قد در برای این مردم به احترامشان ایستاده و از تمامی مردم و مجموعه های خودجوش مردمی که با جان و دل حق مطلب را ادا کرده و مانند سال‌های دفاع مقدس نشان دادند که قدردان ایثارگری شهدا و خانواده هایشان هستند تشکر و قدردانی کنیم.
وی با تشکر و قدردانی از عملکرد مسئولین شهر گل تپه در آماده سازی مزار و یادمان شهدای معزز گمنام عینیت یافتن شعار همدلی و همزبانی در عملکرد مسئولین این شهر را از جمله دلایل پیشرفت کارها عنوان کرد.
بخشدار گل تپه نیز همدلی مدیران بخش گل تپه در آماده‌سازی مزار شهدا را نمونه همدلی دانسته و خاطرنشان کرد: برای پذیرائی از شهدای گمنام و ساخت یادمان همه افراد مشارکت داشته و موجب شده تا امروز کارها به بهترین شکل ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این همدلی بعد از خاکسپاری شهدای معزز در شهر گل تپه که زمان ادای دین ما است نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات