خبرهای داغ:
سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پیامی از حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید همدانی تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۷۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
پیام تقدیر سپاه انصارالحسین(ع) همدان از حضور حماسی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار شهید همدانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان طی پیامی از آحاد ملت شریف ایران به ویژه مردم همدان که حماسه‌ای بزرگ در تشییع پیکر مطهر سردار عشق و ایثارسرلشگر حاج حسین همدانی آفریدند قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

«سنریهم ایاتنا فی الافاق و فی انفسهم حتی یتبیّن لهم انه الحق» سوره فصلت آیه 53

«بزودی نشانه های خود را در طبیعت و در جان های خودشان به آنان بنماییم تا برایشان روشن شود که او (خدا یا قرآن) حق است».

روزهای اخیر (نوزدهم تا بیست وسوم مهر ماه جاری) اراده ی الهی برآن شد تا دلهای صدها هزار انسان مومن و فرهیخته، آیینه ی خدا باشد و نشانه ای از حق را جلوه نمایی کند. شهادت انسانی الهی با 40 سال سابقه ی تلاش و مجاهدت در راه اسلام و قرآن، موجب حرکتی بس بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی گردید. آری حضور پر شور و سرشار از عشق و اشتیاق به خداوند تبارک و تعالی، در تشییع پیکر پاک سردار سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی، ایام ا... دیگری را رقم زد و در آستانه ی ماه محرم و ایام حزن اهل بیت اطهار علیهم السلام، فضای ایران اسلامی حسینی شد.

رهبر عزیزمان با پیام معنوی موجبات تقویت روحیه ی انقلابی و مقاومت را در همرزمان و مبارزان جبهه ی حق، و آرامش خاطر برای خانواده آن شهید فراهم آوردند.

آیات عظام و مسولان نظام نیز با ارسال پیام و سخنرانی ها فضای معنوی و روحانی خاصی را بوجود آوردند.

تهرانی ها، همدانی ها، بلکه ایرانی ها از اقصی نقاط کشور، لبنانی ها، سوریه ای ها، عراقی ها و ... همه آمدندو ا... اکبر به این عظمت و روحیه ی انقلابی و ا... اکبر به عشق و ایثار و بزرگی مردم خوب ایران اسلامی. آفرین بر شما که بر اساس آیه شریفه قرآن کریم نشانه های خدا را در این روزها به منصه ظهور رساندید.

بی شک این همه شور انقلابی، همان اثرات تلاش بی وقفه ی سردار همدانی در عرصه های خون و ایثار دفاع مقدس، و حفاظت از انقلاب اسلامی در مقابله با فتنه گران در سالهای 78 و 88 و تشکیل بسیج مردمی در عراق و سوریه برای مقابله با عناصر کفر و الحاد و امید مستضعفان و مظلومان منطقه و فرمانده ای دلسوز و محبوب بسیجیان بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده ی محترم سردار همدانی، از تمامی آحاد ملت شریف ایران اسلامی که در این حماسه ی بزرگ و مراسم های استقبال، وداع، تشییع و تدفین و ترحیم سردار عشق و ایثار، سرلشگر نور و ایمان و فرمانده ی دلها حاج حسین همدانی حضور داشتند، صمیمانه قدر دانی می نماید.

و اکنون بار دیگر با امام شهیدان (امام خمینی ره) و شهیدان دفاع مقدس و شهیدان جبهه ی مقاومت و با روح متعالی سردار عزیزمان حاج حسین همدانی عهد و پیمان می بندیم: تا زنده ایم گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) حسینی باشیم و چونان سردار عشق که مدافع حرم آل ا.. بود، به فرموده ی معظم له ما هم در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام ثابت قدم و استوار بمانیم.

بار دیگر از حضور بی شائبه ی آیات عظام و و روحانیون، مسولان لشگری و کشوری، صفوف به هم فشرده ی اقشار مختلف مردم (بازاریان و اصناف، دانشگاهیان، فرهنگیان، هنرمندان، ورزشکاران، کارمندان و کارگران، مداحان، جامعه پزشکی، حقوقدانان و قضات، جامعه ی مهندسان، اصحاب رسانه، دانش آموزان و دانشجویان، جامعه ی زنان و ...)در مراسم های مختلف سردار شهید سرلشگر حسین همدانی حضور یافته و در زنده نگهداشتن فرهنگ سلحشوری و روحیه انقلابی گری نقش ایفا نمودند، کمال تقدیر و تشکر رادارد.

امید آنکه این شور معنوی همراه با عزاداری ماه محرم و سوگواری حضرت ابا عبدا.. الحسین علیه السلام، تا برگزاری مراسم چهلم سردار همدانی ادامه یابد و موجبات معنویت افزایی و تقویت روحیه ی سلحشوری و انقلابی را در آحاد ملت بویژه جوانان عزیز فراهم آورده، ایادی آمریکا و صهیونیست ها را در منطقه ریشه کن نماید.

سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان

محمد رضوی راد مسئول نمایندگی و لی فقیه سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان

25 مهر ماه 1394

انتهای پیام/

ارسال نظرات