خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر فارس، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج را بازوی اجرایی توانمند این معاونت دانست و گفت: این مرکز، ظرفیتی در اختیار آحاد بسیجیان مبتکر و خلاق عرصه هنر قرار داده است.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۵۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

سرهنگ پاسدار محمد رنجبر معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، در تبیین اهداف مرکز آفرینش‌های هنری بسیج در سال جاری اینگونه اظهار داشت: استان فارس در کشور جزء معدود استان‌هاییست که در عرصه‌ی بسیج از ظرفیت بالای نیروی انسانی برخوردار است و همین امر باعث شده تا فارس در راه‌اندازی مراکز آفرینش‌های هنری و ادبی بسیج جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.
وی با بیان اینکه استان فارس دارای ۷ کانون فرهنگی و هنری جوانان بسیج در شهرستان‌های لارستان، کازرون، جهرم، آباده طشک، آباده، ارسنجان و استهبان و همچنین ۳ مرکز آفرینش شیراز، لارستان و جهرم است، تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری جوانان بسیج با هدف جذب، سازماندهی، آموزش و معرفی جهت به کارگیری در مراکز آفرینش فعالیت می‌کند.
سرهنگ رنجبر ادامه داد: علاوه بر تحقق این اهداف، در زمینه توسعه هنر طراز انقلاب اسلامی نیز فعالیت‌های ویژه‌ای خواهد داشت.
معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر فارس گفت: مراکز آفرینش هنری استان فارس در حال حاضر با ارائه تولیدات دیجیتالی در سطح ملی، پیشتاز در این عرصه است.
وی افزود: مراکز آفرینش‌های هنری بسیج، ظرفیتی در اختیار آحاد بسیجیان مبتکر و خلاق در زمینه‌های هنری و همچنین بازوی توانمند معاونت فرهنگی و هنری سپاه است.
سرهنگ رنجبر از برگزاری هشتمین جشنواره مردمی مدرسه‌ی عشق، ششمین جشنواره مردمی هم عهدی و برگزاری دومین جشنواره سرود فجر با رویکرد استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان فارس در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: این برنامه‌ها، از جمله برنامه‌های شاخص مرکز آفرینش‌های هنری بسیج در سال جاری است.
معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر فارس گفت: تولید آثار دیجیتالی از قبیل موشن گرافی، کمیک موشن، و پوستر در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان فارس با استفاده از ظرفیت بسیجیان متخصص در این عرصه، از دیگر برنامه‌های مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان فارس در سال جاری است.
وی در پایان با دعوت از بسیجیان علاقمند و متخصص در حوزه‌ی تولیدات هنری افزود: این مرکز آماده‌ی ارائه خدمات و همچنین استفاده از ظرفیت بسیجیان در این عرصه است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار