خبرهای داغ:

دعوت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس

همدان-سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم و هنرمندان برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۶۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم و هنرمندان برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان‌های حقیقت‌طلب و عدالت‌خواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

امسال‌ جهانیان و به خصوص مسلمانان در شرایطی‌ به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس‌ می‌روند که جنایات گسترده و‌ کشتار هولناک رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان‌الاقصی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد.

جنایت جنگی و نسل‌کشی این روزهای صهیونیست‌ها علیه مردم غزه باعث شده هر روز در بسیاری از کشورهای مختلف جهان، شاهد صحنه‌‌های اعلام‌ حمایت‌ از مردم‌ فلسطین‌ و غزه و ابراز انزجار از اشغالگران‌ صهیونیستی باشیم و از این رو به یقین روز قدس امسال شاهد خروش گسترده و یکپارچه مسلمانان و دیگر ملت‌های آزاده جهان، علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

هنرمندان بسیجی بار دیگر همچون گذشته، هم‌پای ملت سلحشور ایران، در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و با حضور یکپارچه، فریاد رسای خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان می‏‌رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار