خبرهای داغ:
طراوتی توانا:

انتخابات، رجوع به رأی مردم برای تعیین سرنوشت مردم است

همدان-مسؤل کارگروه شعر بسيج هنرمندان شهرستان بهار با بیان اینکه انتخابات، رجوع به رای مردم برای تعیین سرنوشت مردم است، گفت: آنچه اهمیت دارد تعیین سرنوشت سیاسی اقتصادی و اجتماعی جامعه به دستان خود مردم است.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۳۲
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

مهدی طراوتی توانا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار، ضمن تبریک ایام عنوان کرد: انتخابات فرایندی است که برای تحقق دموکراتی در جامعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات، رجوع به رای مردم برای تعیین سرنوشت مردم است، گفت: وقتی موضوع سرنوشت مردم مطرح می‌شود نگاه‌های سیاسی و ولایی عموما مخالف موضوعیت آن از دست می‌رود و آنچه که مشخصا مورد اهمیت و توجه قرار دارد تعیین سرنوشت سیاسی اقتصادی و اجتماعی جامعه به دستان خود مردم است.

مسؤل کارگروه شعر بسيج هنرمندان شهرستان بهار تصریح کرد: در این میان هرآنچه که این مشارکت بیشتر باشد فرایند تعیین سرنوشت قوی‌تر و اصولی تر می‌شود و اینکه که باید مشارکت در انتخابات وجود داشته باشد تا مردم بتوانند خود سرنوشت خود را در این زمینه مشخص کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در این راستا همیشه در تلاش است که با کمرنگ کردن نقش و حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور، آسیب هایی را در جامعه وارد کند، اما  ما به صورت جهادی در عرصه های سیاسی اجتماعی جامعه شرکت میکنیم و اثرگذاری خود را به عنوان فردی از اجتماع نشان خواهیم داد .

طراوتی توانا همچنین از تمام همشهریان بهاری به خصوص اصحاب فرهنگ و هنر دعوت به عمل آورد تا در انتخابات پیش رو حضور حداکثری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار