خبرهای داغ:

پیام امام جمعه و فرماندار تویسرکان در آستانه انتخابات

همدان- حجت‌الاسلام حسینی مجد امام جمعه و افشاری فرماندار تویسرکان در آستانه انتخابات با صدور پیامی، مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۸۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه و حسین افشاری فرماندار تویسرکان در آستانه انتخابات با صدور پیامی، مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رأی حضور یابد.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی و بارزترین جلوه مشاركت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت كشور، همواره عرصه‌ای بسیار مهم و حیاتی بوده و مشارکت حداكثری ملت بزرگ ایران در انتخابات‌ مختلف، به عنوان سرمایه ارزشمند و تقویت‌كننده نظام، مؤید چنین واقعیت مهمی است.

اینک انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان فرصت بی‌بدیل دیگری است تا مردم با حضوردرپای صندوق‌های رأی، ضمن نمایش جلوه‌های زیبایی ازشكوه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، بار دیگر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را عقب رانده و آنان را در طراحی نقشه‌های شومشان در لطمه زدن به مملکت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مایوس نمایند.

 ۱۱ اسفند روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با اهتمام ویژه به حق تعیین سرنوشت خود، درتحقق آینده درخشان ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

بدینوسیله از مردم همیشه درصحنه شهیدپرور ولایی شهرستان دعوت بعمل می‌آید تا با حضور گسترده و حماسی خود در انتخابات ۱۱ اسفند یکبار دیگر دین خود را به امام راحل و سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی حاج حسین همدانی و حاج محسن عینعلی و ۷۵۰ شهید گلگون کفن تویسرکان ادا نموده و قلب رهبر معظم انقلاب خاندان مکرم شهدا آزادگان و جانبازان عزیز را شاد نمایند.

ومن الله التوفیق

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار