خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش کوه چنار در گفتگو با بسیج از حضور ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در جشن ملی ۲۲ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۶۹
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان کوه چنار به رسم هر ساله در مرکز شهر قائمیه از مسیر سه راه اولاد میرزایی و بلوار مصلی و سپس با تجمع در مدرسه شهید نجفی برگزار شد. شهر آذین شده به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و شعار مردمان استکبار ستیز این شهر جلوه خاصی را به این جشن ملی داده بود.

از طرفی در کنار خانواده ها، مسئولین، جانبازان و ایثارگران و قشرهای مختلف مردمی این دانش اموزان و نوجوانان و جوانان دهه هشتاد و نودی و در واقع نسل جدید انقلاب چشم انداز متفاوتی را در این راهپیمایی ایجاد کرده بودند و حضور بی نظیری داشتند. از هر محله ای از هر مدرسه ای می شد این نسل های جوان را دید که برای تحقق آرمان ها و گرامی داشت ایام پیروزی انقلاب پا در این میدان گذاشته بودند.

به همین دلیل گفتگویی با مدیریت آموزش و پرورش کوه چنار داشتیم و ساسانی پور با اشاره به حضور 6 هزار و 500 دانش آموز در این جشن ملی گفت: یکی از اقدامات فرهنگی خوبی که در سطح مدارس در حال انجام است گرامی داشت مناسبات های مذهبی و فرهنگی است و تلاش شده است تا در تمامی مناسبت ها در سطح مدارس برنامه های متنوعی اجرا شود.

وی یکی از بهترین فرصت ها برای اجرای این برنامه ها را دهه فجر خواند و گفت: خوشبختانه در طول این دهه بیش از 80 برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، تبیینی، هنری و ... در سطح مدارس اجرا شده است که از جمله مهمترین آنهال می توان به زنگ انقلاب، جشنواره های فرهنگی، مسابقات ورزشی، فرهنگی و علمی، نمایشگاه های دست آوردهای دانش آموزان، همایش های تبینی و ... می توان اشاره کرد.

ساسانی پور در پایان با تقدیر از همه دست اندرکان اجرای این برنامه های بویژه مدیران مدارس، معاونین پرورشی و بسیج دانش آموزی گفت: امید است اینگونه اقدامات فرهنگی همچنان ادامه داشته باشد و مطمئنا امتداد اینگونه طرح ها در پرورش فکری و تربیتی دانش آموزان بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار