خبرهای داغ:
سردار فرجی:

ارزش یک برگ رأی از یک موشک شهاب بیشتر است

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)همدان گفت: انتخابات مهم است و ارزش یک برگ رأی شما از یک موشک شهاب بیشتر است چراکه ما باید مجلس قوی داشته باشیم که حق و حقوق مردم را بگیرند و مشکلات مردم را حل کنند.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۷۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی مراسم جشن بزرگ انقلاب در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های بزرگ استان برگزاری دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان بود و یکی از مدیران و مجموعه‌هایی که برای برگزاری این مهم همکاری خوبی داشت، شرکت توزیع برق استان همدان بود.

وی افزود: همچنین در حل بحران آب شرب همدان نیز زمانی که به مشکل برخورد کردیم ورود شما نیروهای متخصص و متعهد بود که با برق‌رسانی به چاه‌ها راه‌گشا و موجب حل مشکل شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن گرامیداشت ایام سالگرد عملیات والفجر ۸ و کربلای ۵ گفت: ۷ هزار و ۸۰۰ شهید در عملیات کربلای ۵ تقدیم انقلاب شد که یک هزار و ۱۰۰ شهید آن متعلق به استان همدان است که این رقم نشان‌دهنده استقامت رزمندگان همدان است.

وی خطاب به حاضرین عنوان کرد: اگر امروز در مجموعه برق کار و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنید باید قدردان شهدا باشید و به شهدا افتخار کنید.

سردار فرجی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال گفت: راهپیمایی فردا با سال‌های گذشته متفاوت است چراکه دشمن آشکارا فعالیت می‌کند و می‌خواهد بین مردم و نظام فاصله بیندازد.

وی ادامه داد: دشمن تقسیم کار کرده و لبنان و فلسطین را به اسرائیل و یمن را هم به انگلیس و جمهوری اسلامی را به داعش سپرده است تا اقدامات گسترده‌ای علیه این کشورها انجام دهد که تاکنون با درایت نیروهای نظامی و امنیتی موفق نشده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هدف دشمن ترویج تفکرات سلفی‌گری و راه‌اندازی داعش محلی در کشور ما بود، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی کار بزرگی انجام داد واجازه نداد داعش رشد کند.

وی اظهار کرد: حماس با عملیات طوفان الاقصی نسبت به دشمن پیش‌دستی کرد و  معادلات نظامی اسرائیل را بهم ریخت.

سردار فرجی همچنین با اشاره به اهمیت بحث انتخابات گفت: دشمن کاری انجام می‌دهد که مردم را نسبت به انتخابات بدبین کند، اما مردم ما بصیر هستند و همیشه با حضور حماسی و پرشور خود در صحنه، دشمن را در رسیدن به هدف ناکام می‌گذارند.

وی تصریح کرد: انتخابات مهم است و ارزش یک برگ رأی شما از یک موشک شهاب بیشتر است چراکه ما باید مجلس قوی داشته باشیم که حق و حقوق مردم را بگیرند و مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار