خبرهای داغ:
عبدالرضایی:

امام راحل با انقلاب اسلامی معادلات استکباری را به هم ریخت/ انتخابات امسال یکی از گذرگاه‌های نظام است

همدان- کارشناس مسائل سیاسی گفت: امام راحل با انقلاب اسلامی تمام معادلات استکباری را به هم ریخت و دلیل وحشت استکبار جهانی نیز از نشر فرهنگ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۰۹
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، باقر عبدالرضایی در یادواره ۱۰ شهید ایام پیروزی انقلاب و ۵۰ شهید بمباران بهمن ماه سال‌های ۶۵ و۶۶ در مسجد جامع تویسرکان اظهار کرد: امروز هرچه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد تاثیرگذاری فرهنگ انقلاب در سطح جهان خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امام راحل با انقلاب اسلامی تمام معادلات استکباری را به هم ریخت، گفت: دلیل وحشت استکبار جهانی نیز از نشر فرهنگ انقلاب اسلامی است اما فرهنگ انقلاب با سرعت بالا در جای جای جهان صادر شده و دشمن هم می‌داند که این فرهنگ مهار شدنی نیست.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: نهالی که امام راحل در سال ۴۲ کاشت امروز درختی تنومند است که در جهان سایه انداخته و به تکیه‌گاه آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه گفت: دشمن تمام توان خود را صرف عدم مشارکت مردم در انتخابات کرده که برای تحقق آن دست به هرکاری خواهد زد اما رهبر معظم انقلاب نقشه دشمن را از ۱۱ ماه قبل یعنی فروردین ۱۴۰۲ نقش برآب کرد و هشدار آن را اعلام کرد قبل از اینکه دشمن وارد فاز عملیاتی شود و فقط در فاز طراحی بود.

عبدالرضایی تصریح کرد: انتخابات اسفند ماه امسال یکی از گذرگاه‌های نظام است که باحضور مردم، دشمن دوباره مأیوس خواهد شد و دوباره به کما خواهد رفت.

امام راحل با انقلاب اسلامی معادلات استکباری را به هم ریخت/ انتخابات امسال یکی از گذرگاه‌های نظام است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار