خبرهای داغ:
شیدایی:

مهم‌‌ترین دغدغه شهدا، رعایت اصل ولایت‌پذیری بود

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: همانند شهدا، مهم‌ترین هدف و دغدغه همه ما باید اصل ولایت پذیری باشد.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۱۴
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی در آیین افتتاح مدرسه شاهد شهیدان بختیاری که با حضور خانواده معظم این شهیدان والامقام برگزار شد، باتبریک دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مدارس شاهد یک مکان مقدسی برای یادگیری فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: شما دانش آموزان عزیز باید به این موضوع فکر کنید که چرا شهدا از جان شیرین خود که عزیزترین سرمایه یک انسان است، گذشتند و آن را فدای انقلاب اسلامی نمودند؟ امروز ما و شما نیز باید تلاش کنیم تا ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به این توصیه‌ شهید سلیمانی «والله والله والله، مهم‌ترین شئون عاقبت بخیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی با حکیمی است که امروز سُکان انقلاب اسلامی را به دست دارد»، اضافه کرد: همانند شهدا، مهم‌ترین هدف و دغدغه همه ما باید اصل ولایت پذیری باشد و باید هر توصیه‌ای که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) می‌فرمایند، بدون چون و چرا انجام دهیم چون ایشان خیر و صلاح ما و کشور اسلامی مان را می‌خواهند.

وی با بیان اینکه امروز توصیه مکرر رهبر عظیم الشان انقلاب حضور حداکثری مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب لحظه به لحظه در حال طراحی نقشه برای کمرنگ شدن علاقه و حضور مردم در انتخابات پیش رو است که همچون سال‌های گذشته به فضل الهی، با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور مردم فهیم ایران در صحنه، تمامی نقشه‌های دشمنان  انقلاب نقش بر آب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ شهیدان بختیاری، خواهران دوقلوی کلاس چهارم ابتدایی بودند که در بمباران شهر همدان در سال 1365 به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار