همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یادواره شهید گمنام بخش منج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۸۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم با شکوه یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در یادواره شهید گمنام و شهدای بخش منج در روستای قلعه مدرسه گفت: حضور در یادواره شهدا افتخار بزرگی است که این افتخار به دعوت شهدا انجام می‌گیرد و همه کسانی که در یادواره‌ها شرکت می‌کنند به دعوت شهدا و مادر شهدا حضرت زهرا سلام الله علیها حضور می یابند.

علیرضا اسحاقی افزود: رزمندگان و شهدای کشور در طول دوران دفاع مقدس با دست خالی و با کمترین امکانات در مقابل دشمن ایستادگی کردند و با خلوص نیت و پیروی از مکتب حضرت امام حسین علیه السلام جنگ تحمیلی را به نفع جهان اسلام رقم زدند.

وی ادامه داد: مکتب امام حسین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها بود که رزمندگان در مناطق محروم بدون آگاهی از تعالیم عالی نظامی در پاسخ به لبیک امام راحل به سمت جبهه‌ها رفتند و حماسه جاودانه خلق کردند.

اسحاقی افزود: درسی که شهدا از مکتب ولایت پذیری حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام به جامعه تزریق کردند توانست مسیر انقلاب اسلامی را استمرار ببخشد و این انقلاب الگویی با ارزش برای جهان اسلام گردید که امروز جبهه‌های مقاومت تجربیات دوران دفاع مقدس را در مقابل دشمنان به کار می‌برند.

بیان خاطرات دفاع مقدس. مداحی و تجلیل از خانواده شهید غریب ،موسی بویری از دیگر برنامه های این یادواره بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار