برگزاری همایش تجلیل و پاسداشت مقام معلم در منطقه لاران

همایش تجلیل و پاسداشت مقام معلم با حضور کلیه مدیران،معاونین و معلمین مدارس منطقه لاران در سالن همایش شهر سورشجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۲۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نعمتی امام جمعه شهر سورشجان، سرهنگ حسن بهرامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد و هیئت همراه، حیدری بخشدار منطقه، یعقوب حیدری ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه لاران به همراه جمعی از معاونین و کارشناسان اداره، غیبی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سورشجان و سرهنگ علیرضا امینی مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه لاران حضور داشتند.

محمدرضا نعمتی امام جمعه شهر سورشجان ضمن تبریک مقام شامخ معلم عنوان کرد: انسان برای رسیدن به رشد و تعالی ابتدا باید دنباله‌رو کسی باشد که با مسیر علم و دانش، آشنایی کامل داشته باشد و معلم همان کسی است که چراغ هدایت در دستان اوست.

سرهنگ بهرامی نیز ضمن تبریک به معلمان منطقه لاران از همه دست اندرکاران این برنامه تشکر و  بر جهاد تبیین و بصیرت افزایی نسل جوان تأکیدکرد.

وی با اشاره به اهمیت افشاگری پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی، رسواسازی برخوردهای دوگانه آمریکا و اروپایی ها با مسئله حقوق بشر را یادآوری کرد.

شایان ذکر است در پایان از معلمان نمونه مدارس و خدمت گزاران مدارس منطقه لاران تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار