خبرهای داغ:
بخش باباحیدر انجام شد:

تجلیل از خانواده اهدا کننده اعضا به بیماران نیازمند

همزمان با آغاز دهه کرامت؛ امام جمعه بخش بابا حیدر به همراه رئیس و معاونت تکریم ستاد نماز جمعه با خانواده مرحوم سید کریم هاشمی دیدار و از اقدام ارزشمند اهداء اعضا آن فقید سعید به بیماران تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۲۸۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار حجت الاسلام رحیمی با تسلیت این مصیبت وارده به خانواده مرحوم هاشمی ایشان بیان داشت: اهدا اعضاء آن مرحوم  ه دیگر بیماران منتظر کاری بسیار زیبا و پسندیده و با ارزش بود و ما در این زمینه در کشور نیاز به فرهنگ سازی داریم چرا که هر ساله تعدادی از هموطنان ما در اثر کمبود پیوند اعضاء فوت می‌کنند. این کار یکی از مصادیق آیه شریفه " وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا " می باشد.

امام جمعه بخش باباحیدر اظهار کرد: اهدای عضو ، اهدای زندگی به افراد نیازمند اقدامی خداپسندانه در جهت حفظ زندگی انسان ها است.فرصتی دوباره برای زیستن که نوید بخش ضرب آهنگ خوش زندگی به بیماران و خانواده های آنان می شود و امید به فردایی بهتر را در وجود آنها بارور می سازد. خوشا آنان که با جسم سردشان گرمای هستی به دیگران می بخشند.

 حجت الاسلام رحیمی افزود: خانواده های بیماران دچار مرگ مغزی با اقدام ارزشمند و تصمیم مهم خود برای اهدای عضو عزیزشان بدون هیچ چشمداشتی به بیماران نیازمند به عضو پیوندی نفس هدیه می دهند و بیش از آن جانی دوباره نه فقط به بیمار که به خانواده هاشان می بخشند.خانواده ها با اهدای عضو عزیزان‌شان ایثار، گذشت، فداکاری، مهربانی، عشق و کمک به همنوع را به نمایش می گذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار