امام جمعه اردل، گفت: یادگار سالهای دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی عمری با برکت داشت و از دفاع مقدس تا آخرین لحظات عمرش در جهاد بود.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۹۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مجتبی محمدی، در مراسم وداع با پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی یادگار دفاع مقدس فرمانده شجاع دفاع مقدس گفت: حاج جمعلی چند خصوصیت بارز داشت، اول ثبات قدم در مسیرحق و همگان شهادت می دهند حاج جمعلی دهه ۶۰ با حاج جمعلی دهه ۸۰ و۹۰ و۱۴۰۰ ... هیچ فرقی نکرد.

وی، دومین خصوصیت بارز حاج جمعلی را این طور بیان کرد: که حب و بغضش فقط برای انقلاب و نظام اسلامی بود و هیچ کس ندید که به خاطر کارهای شخصی خود از کسی ناراحت بشود و سومین خصوصیت بارز حاج جمعلی این بود که رسالت زینبی و روایت یاران شهیدش را تا آخرین لحظه عمرش در دنیا به خوبی و زیبایی بیان می کرد.

گفتنی است: حاج جمعلی کیانی، مسئولیت های زیادی به عنوان فرمانده گردان و ارکان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری در جبهه و جنگ داشت و با افتخار در کل ۸ سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه، فرمانده میدانی بود، مدافع حرم بود و بدون وقفه راوی دفاع مقدس بود و بعد از عمری رشادت و جانبازی عروج کرد و به یاران شهیدش پیوست.

ارسال نظرات