برگزاری طرح ناصرین سربازان وظیفه در سپاه قمربنی هاشم (ع)

طرح ویژه ناصرین ویژه سربازان وظیفه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۶۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون تربیت و آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مقام معظم رهبری فرمودند«سربازخانه های ما باید مرکز  تربیت جوانان مؤمن و انقلابی باشند. سربازخانه باید دانشگاه باشند».

آقای احمدی افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و استفاده بهینه سربازان از فرصت سربازی، طرحی ویژه با عنوان «طرح ناصرین» با سابقه بیش از یک دهه در سطح سپاه در حال برگزاری است.

وی، ادامه داد: هدف از این طرح رشد و تعالی سربازان در زمینه های مختلف است؛ به همین منظور کارگاه آموزشی طرح ناصرین ویژه سربازان جدیدالورود در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار و شرکت کنندگان در این برنامه با اهداف، برنامه ها و روش های اجرای «طرح ناصرین» آشنا و در گروه های مختلف سازماندهی شدند.

گفتنی است؛ یکی از برنامه های نیروهای مسلح و همچنین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در راستای رشد و تعالی سربازان وظیفه، برگزاری دوره های آموزشی مهارت آموزی در رشته های مختلف می باشد که باعث توانمند سازی نیروهای جوان و ایجاد اشتغال آنها بعد از دوران خدمت سربازی می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار