همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حلقه صالحین به همت پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری سلام الله علیها با محوریت زندگی حضرت معصومه در شهر چلیچه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۱۳۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری سلام الله علیها با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها  و روز دختر بیان کرد: انسان موجودی است که هم در صعود، ارتقاء و پروازش و هم سقوط و به زمین خوردنش محدودیتی ندارد. مقصد انسان تا اسماءالحسنی پروردگار و ذات ربوبی ادامه پیدا می‌کند. انسان اگر در صراط مستقیم قرار گیرد و هدایت الهی را بپذیرد آیت عظمی و کبری و مظهر صفات، جلال و کمال الهی می‌شود. در مقابل اگر انسان از مسیر مستقیم خارج شد و هدایت الهی را نپذیرفت به اسفل ‌السافلین سقوط کرده و مغضوب درگاه الهی خواهد شد.

وی افزود:حضرت فاطمه معصومه سلام ‌الله علیها نیز مرآت و مظهر حضرت فاطمه زهرا سلام‌ الله علیها است و همه مؤمنان در حرم کریمه اهل‌بیت میهمان و زائر حضرت زهرا سلام‌الله علیها هستند. حضرت فاطمه معصومه سلام ‌الله علیها به قم آمد تا پرچم ایمان، جهاد، تقوا و تشیع را در ایران بگستراند و به برکت وجود این بانوی بزرگوار علما، مراجع و بزرگانی در این خاک تربیت‌شده، حوزه‌های علمیه دایر شد و انقلاب اسلامی از قم جوانه زده و به جهان صادر شد. حضرت معصومه سلام ‌الله علیها دارای مقام ولی‌اللهی است و خصایص ولایت علوی و عصمت فاطمی در کریمه اهل بیت  وجود دارد. فاطمه معصومه سلام‌ الله علیها یک امت، یک جهان و یک حقیقت تمام است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری سلام ‌الله علیها، فدر پایان بیان کردند: انقلاب اسلامی، پیروزی ‌ها و مقاومت امروز حاصل رهنمودهای امام و رهبری و خون شهیدان در سایه عنایت حضرت فاطمه معصومه سلام ‌الله علیها است. رشد علمی، معرفتی، اخلاقی، نظامی و فرهنگی امروز ایران اسلامی و اینکه این کشور جزء اولین و قدرت مندترین کشورهای منطقه و دنیا است همه این‌ها از برکات وجودی حضرت معصومه سلام ‌الله علیها است. اختری از آسمان ولایت و امامت طلوع کرده بود که قلب ها را جلا و شفا می ‎داد و چشم‎ ها را روشن می‎ کرد و به کانون مقدس اهل ‎بیت عصمت و طهارت علیهم السلام گرمی و صفا بخشید.

ارسال نظرات