خبرهای داغ:
مراسم نکوداشت مادر مهربانی‌ها و تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان ارسنجان با حضور مسئولین و همسران و مادران شهدای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ارسنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۸۱
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، مراسم نکوداشت مادر مهربانی ها و تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان ارسنجان با حضور فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، فرماندار، امام جمعه و همسران و مادران شهدای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ارسنجان برگزار شد.
در این مراسم سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ارسنجان با حضور مادران و همسران شهداء، اسوه های صبر و استقامت و با قدوم مبارک مهمانان برجسته ای همچون همسران سردارن والا مقام جنگ تحمیلی، شهید هاشم اعتمادی، محمد اسلامی نسب، مرتضی جاویدی و اصغر فروتنی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته بود.
سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تسلیت سالگرد وفات حضرت ام البنین (س) و بیان زندگی پر فضیلت آن حضرت گفت:حضرت ام البنین(س) مادر چهار شهیدی است که فرزندانش در زمین بی نظیر بوده و با ایثار و شهادت خود در کنار امام حسین(ع) و سایر یاران با وفایش اسلام را برای همیشه بیمه و عزتمند کردند.

کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان نیز در سخنانی شهادت را از برترین واژه های فرهنگ اسلامی و از مقدس ترین مفاهیم معارف الهی برشمرد.

وی مادران و همسران شهدا را الگوی صبر و ایثار دانست و گفت: مادران شهدا اسوه صبر، استقامت و فداکاری در جامعه هستند که با ایثار فرزندان خود درس بزرگی به همه ما دادند.

بوسه مدیر آموزش و پرورش (فرزند شهید سید محمد کاظمی) بر پاهای مادر خود در روز تکریم مادران و همسران شهدا از نکات قابل توجه این مراسم بود

در پایان این مراسم از مقام شامخ همسران و مادران شهید حاضر در مراسم تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار