حمایت‌های مردم جهان بخصوص دانشگاه‌های کشور‌های غربی نشان‌دهنده افول قریب‌الوقوع این رژیم است

مسئول سیاسی سپاه فجر فارس تاکید کرد: حمایت‌های مردم جهان بخصوص دانشگاه‌های کشور‌های غربی نشان‌دهنده افول قریب‌الوقوع این رژیم است.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۲۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم پاسداشت مقام معلم به همت سپاه قیروکارزین و با حضور دکتر حاجی زاده مسئول سیاسی سپاه فجر فارس برگزار شد.

دکتر عبداله حاجی زاده، مسئول سیاسی سپاه فجر فارس، در این همایش با گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی با تاکید بر اینکه وجهه معلم در نظر مردم باید همواره تقدس داشته باشد، اظهار داشت: معلمان، پایه و اساس تربیتی در جامعه هستند و می توانند نظام اجتماعی را به بهترین وجه معنوی و اعتقادی تعالی دهند.

وی با اشاره به مسائل منطقه ای افزود: مقابله با رژیم صهیونیستی فقط به عهده جمهوری اسلامی نیست بلکه باید تمام کشورهای مسلمان با اتحاد همه جانبه در نابودی این رژیم منحوس تلاش نمایند.

دکتر حاجی زاده گفت: نابودی رژیم صهیونیستی فقط از طریق نظامی نیست، بلکه استفاده از تاکتیک های مختلف، مثل تحریم همه جانبه و قطع روابط تجاری، می تواند بسیار موثر باشد.

وی تاکید کرد: حمایت‌های مردم جهان بخصوص دانشگاه‌های کشورهای غربی نشان‌دهنده افول قریب‌الوقوع این رژیم است.

به گزارش بسیج، در این همایش، از فرهنگیان شهرستان، هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی، مربیان تربیت و آموزش، مربیان و سرگروه های صالحین بسیج و مدیران مدارس تمدن سازان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار