خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: تجربه نشان می‌دهد در این مسیر چاره‌ای جز بازاندیشی و بازتعریف سنت‌های دینی و ملی خود چه معارف الهی چه زیر ساخت‌های فرهنگی علمی و تاریخی خود نداریم و با این کار جهان که تشنه معرفت و معنویت است روزی به سمت نگاه و گفتمان ما خواهد آمد.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۳۰
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در نخستین رویداد رسانه‌‌ای جام رسانه امید در استان فارس با بیان اینکه فرهنگ توده‌ای فرهنگی غیر نخبه‌گرا است که در پی یکسان‌سازی بوده و با سطحی‌اندیشی همه سطوح جامعه را در بر می‌گیرد خاطرنشان کرد: این فرهنگ فرهنگ عرضه و تقاضا است و نظام هنجاری چه دینی و ملی را از بین می‌برد و دچار اضمحلال می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: بخشی از ناهنجاریهای نظام اخلاقی جهان امروز محصول همین نگاه است و این نگاه با به رأی گذاشتن همه چیز ژست مردمی می‌گیرد در حالی که جامعه‌ای متکثر و سطحی و غیر معنوی و ضد مردمی است.

پهلوانیان خاطرنشان کرد: حال یا باید مرعوب و شیفته این نگاه شد و یا باید تولیدات مستقل خود را انجام بدهیم و مسیر خود را برویم.

وی بیان کرد: تجربه نشان می‌دهد در این مسیر چاره‌ای جز بازاندیشی و بازتعریف سنت‌های دینی و ملی خود چه معارف الهی چه زیر ساخت‌های فرهنگی علمی و تاریخی خود نداریم و با این کار جهان که تشنه معرفت و معنویت است روزی به سمت نگاه و گفتمان ما خواهد آمد.

پهلوانیان رسانه را بهترین ابراز برای ابراز این سنت‌ها و باورهای دینی و ملی دانست و گفت: باید از این ابزار به بهترین نحو بهره ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار