خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان کازرون گفت: امروز شاهد شکسته شدن هیمنه پوشالین آمریکا و اسرائیل هستیم.
کد خبر: ۹۵۶۰۳۹۵
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: علی رغم سعی و تلاش دشمنان علیه کشور شاهد جایگاه مهم ایران در دنیا هستیم.

وی ادامه داد: درجنگ غزه دشمنان به شدت تبلیغ نمودنند که که آغازگر جنگ را حماس اعلام نمایند و کشتار زنان و کودکان را یک جو روانی علیه فلسطین معرفی کنند ولی امروز شاهد محکوم کردن همه مردم جهان در راهپیمایی علیه رژیم صهونیستی هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون تصریح داشت: صحنه های آزادی اسرای فلسطینی غرور آفرین و نقطه عطف و امتیاز برای مردم فلسطین است.

وی اشاره داشت: امروز جبهه صهیونیست در درون گرفتار شده است و در اوج شکست قرار دارد.

حجت الاسلام رسول محمدی به راهپیمایی های سراسر جهان علیه صهیونیست گفت و اذعان داشت: وقتی راهپیمایی جهانی مردم در حمایت از مردم غزه را انسان می بیند، به یاد راهپیمایی های پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه سال1357 می افتد.

وی خاطر نشان کرد: امروز نظام سیاسی آمریکا و اسرائیل قادر به پاسخ گویی جنایت خود را در برابر افکار عمومی نیست و آینده باید در مقابل افکار عمومی دنیا باید محاکمه پس دهند.

در این مراسم سروان پاسدار محسن کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) به گزارش برنامه های اجرا شده در سطح حوزه پرداخت و با توجه به آیه سوره مبارکه انعام گفت: هیمنه و پیکره استکبار جهانی در جنگ غزه به لرزه در آمده و وعده خداوند از بین رفتن ریشه ظلم و جور می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار