خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجرفارس گفت: بسیج در ابعاد مختلف امروز فعال است و تفکر بسیجی هر جا می‌تواند بروز و ظهور پیدا کند.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۷۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار بوعلی در مراسم بزرگداشت 5 آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین در صداوسیمای فارس گفت: اگر امروز این کشور از نظر فناوری در همه علوم از جمله پزشکی ، نانو، پتروشیمی ، فضایی ، تولید و تجهیزات نظامی حرف برای گفتن دارد بواسطه خودباوری و اعتماد به نفس ناشی از تفکر بسیجی است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: امروز حضور جوانان در شرکت های دانش بنیان و توانمندی و دستاوردهای آنان در بخش های مختلف و نیز توانمندی نظامی کشورمان در ساخت انواع پهپادها و موشک ها از روحیه و تفکر بسیجی سرچشمه می گیرد.

سردار بوعلی با بیان اینکه در سال آینده کنگره سرداران و 15 هزار شهید سرافراز فارس در شیراز برگزار می شود، بر همکاری و همراهی برنامه سازان صداوسیمای فارس برای باشکوه برگزار شدن این کنگره تاکید کرد و عوامل برنامه ساز صداوسیمای فارس را مبلغ و تبیین کننده اهداف و دستاوردهای این کنگره برشمرد.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این مراسم گفت: صداوسیمای فارس آمادگی دارد برای برگزاری کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس همه امکانات و منابع خود را بکار گیرد و در مراحل تبیینی ، تبلیغی ، تهییجی و انعکاس این کنگره بزرگ به بهترین شکل ممکن عمل کند.

در پایان این مراسم از تلاشگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار