خبرهای داغ:
در راستای نخستین رویداد ملی عمران روستا با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور انجام شد:
با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور و در راستای نخستین رویداد ملی عمران روستا مخزن ۵۰۰ متر مکعبی شهرستان مهر در شهر خوزی به اتمام رسید.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۲۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر محسن قنادزاده مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور و رئیس رویداد ملی عمران روستا، دربازدید از اتمام ساخت پروژه مخزن ۵۰۰ متر مکعبی شهرستان مهر در شهرخوزی، مهمترین ویژگی بسیج را خدمت بی‌منت عنوان کرد و اظهار داشت: به موقع و با هزینه متعارف و نه هزینه‌های امروزی کارها را به انجام رساندن، از دیگر ویژگی‌های خدمات بسیجیان است.

وی، تقوا را دلیل انجام فعالیت‌های جهادگران بسیجی دانست و گفت: تا خلوص نیت و تقوا نباشد، انجام چنین فعالیت‌هایی ممکن نیست.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با بیان اینکه ما در مجموعه‌های بسیج مهندسین و بسیج سازندگی، روحیه مطالبه‌گری و بسیجی خود را حفظ خواهیم کرد، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد ملی عمران روستا با میزبانی فارس، تصریح کرد: از آنجا که عمده خدمات محرومیت‌زدایی بسیج در روستاها بوده، و همچنین از درخواست‌های مقام معظم رهبری هم هست، به همین دلیل این رویداد در محرومیت زدایی از روستاها برنامه‌ریزی شده است.

قنادزاده با بیان اینکه سازمان بسیج، دو مشکل جوانی جمعیت و آب را به عنوان دو مشکل اصلی کشور احصا کرده است، تاکید کرد: بحث آب به عهده سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری واگذار شده است کار مطالعاتی آن رو به اتمام است.

رئیس رویداد ملی عمران روستا، با بیان اینکه حیات روستا به آب مرتبط است، ادامه داد: یکی از علت‌های اصلی مهاجرت روستاییان که خود باعث آسیب‌های زیادی در مباحث اجتماعی شده است، عدم وجود آب برای فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری است که همین امر اقتصاد روستا را آسیب پذیر می‌کند.

قنادزاده با بیان اینکه ما در مقابل اقتصاد و زندگی مردم مسئولیم افزود: اینکه امروز سازمان بسیج مستضعفین در این راستا اقدام می‌کند، همین مسئله است و خواسته رهبر معظم انقلاب هم از ما هم این است تا در مسئله آب سربلند بیرون آییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار