خبرهای داغ:
همایش با شکوه اقتدار بسیجیان قیروکارزین در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۰۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش باشکوه اقتدار بسیجیان قیروکارزین روز جمعه سوم آذر ماه همزمان با هفته گرامیداشت بسیج با حضور دکتر علیپور معاون هماهنگ کنند ه سپاه فجر استان فارس، امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان شهرستانی، بسیجیان محلات خواهر و برادر و اقشار مختلف شهرستان اعم از عشایر غیور، فرهنگیان، ادارات در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.


فرمانده سپاه قیروکارزین،سرهنگ محمدرسول رضایی، در این همایش باشکوه اظهار داشت: بسیج از بدو تولد در خدمت مردم، انقلاب و نظام نقش‌آفرینی کرده و لذا شاخصه اصلی آن ولایت‌مداری، تفکر، کار و نیز روحیه جهادی و انقلابی است.

فرمانده سپاه قیروکارزین، گفت: با تفکر بسیج حصر آبادان شکسته شد؛ جزایر مجنون حفط شد و خرمشهر، موصل، نبل والزهرا با تفکر بسیج آزاد شد؛ امروز هم با تفکر بسیج در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی ،فرهنگی و سازندگی و اقتصادی درحال پیشرفت هستیم.

فرمانده سپاه قیروکارزین تصریح کرد: بسیج آتشفشان غیرت ومردانگی است و روحیه بسیج برگرفته از آیه اشداء علی الکفار رحماءبینهم است. حرکت و مسیر بسیج مبتنی بر آیات قرآن است. و سرانجام کار بسیج عاقبت بخیری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس،سرهنگ علیپور، در این مراسم با بیان اینکه یکی از راه های ماندگاری انقلاب اسلامی بسیجی ماندن است گفت: با تفکر بسیجی چهل ساله اول انقلاب را طی کردیم و وارد چهل ساله دوم انقلاب شدیم. در مقطعی که تمام تئوریسین های دنیا پیش بینی آن ها این بود که انقلاب اسلامی دوام نخواهد آورد اما به کوری چشم دشمنان انقلاب ما ادامه پیدا کرد و امروز بهتر از گذشته به ادامه مسیر می پردازیم.

دکتر علیپور با اشاره به اینکه تفکر بسیجی و مقاومت در جهان اسلام در حال گسترش است ابراز داشت: غزه با اینکه در محاصره صددرصدی است اما باز هم صهیونیست‌ها شکست می خورند و دیدیم همین الان هم دست به دامان دیگران شده اند تا آتش بست اعلام شود. در ایامی که وحشیانه بر سر مردم غزه بمب های مهلک می ریزند دنیا برای ماندگاری این رژیم غاصب پای کار آمدند و تسلیحات و تجهیزات آن ها به اسرائیل تامین نمودند.عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی تحولات دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد وچالش هایی برای رژیم صهیونیستی به وجود آورد

دکتر علیپور گفت: اولین چالشی که این رژیم غاصب در این عملیات با آن روبرو شد چالش اسرا است. سابقه نداشته است یک گروه مقاومت در حمله زمینی وارد عمق رژیم صهیونیستی شوند سپس از لایه های امنیتی عبور کرده و 600 نفر از آن ها را اسیر کنند؛ و هیچ واکنشی از آن ها رقم نخورد.

وی افزود: چالش دومی که این رژیم با آن روبروست چالش اقتصادی است که صنعت توریسم اسرائیل برای همیشه دچار مسئله شد.چالش سوم رسانه ای بود. رسانه هایی که شبانه روزی برای آن ها کار می کردند در بوق و کرنا می کردند رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است اما رسانه های حق طلب در دنیا شکست پذیری این رژیم را به جهانیان نشان دادند و 50 خبرنگاری که تا الان شهید کردند سندی است بر اینکه اینها چقدر خون آشام هستند.

معاون هماهنگ کنند سپاه فجر استان فارس بیان کرد: چالش دیپلماتیک از چالش هایی است که بیش از دو سوم مردم دنیا بر علیه این رژیم غاصب به خیابان ها آمدند. چالش بعدی چالش کرانه باختری است که علاوه بر مردم غزه، مردم کرانه باختری با همدیگر متحد شدند و بر علیه این رژیم غاصب مبارزه می کنند.

دکتر علیپور افزود: اسرائیل اکنون با چالش مهاجرت معکوس روبرو است. اگر این رژیم فرودگاه ها را به حالت عادی برگرداند و راه های خروج بازبگذارد خواهیم دید کسی در اسرائیل نخواهد ماند. و چالش امنیتی یک از بزرگترین چالش هایی است که در عملیات طوفان الاقصی علیه این رژیم رقم خورد.

وی تصریح کرد: ابرقدرت های شرق و غرب که در گذشته وجود داشتند الان دیگر وجود ندارند چرا که اکنون تفکر مقاومت تعیین کننده است. هر جا تفکر مقاومت به میدان آمد آن ها دیگر خروجشان دست خودشان نبوده است. در افغانستان عراق، سوریه و یمن مشاهده کردیم و امروز از پس یک گروه کوچکی بنام حماس بر نیامدند.

در ابتدای همایش با شکوه اقتدار بسیحیان شهرستان قیروکارزین گروه سرود مدرسه فرهنگیان 17 شهریور شهر قیر همراه با بسیجیان در مصلی نماز جمعه سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.

در پایان این همایش محمد حسن محبی مداح اهل بیت (ع) اشعار حماسی خواند و در پایان با حضور مسئولان از بسیجیان نمونه شهرستان در عرصه های جهادی و خدمت رسانی و قرآنی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار