خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد از حضور نوجوانان بسیجی در نماز جماعت روستا همراه با برنامه های ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۰۶
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج، گشت عملیاتی محله محور بسیج به همت پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد در سرخه انجام شد. 

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص جزئیات برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت محله محور بسیج به صورت هفتگی و با استقبال خوبی برگزار و در این هفته نیز با حضور ۱۰ نفر از بسیجیان پایگاه از ساعت بیست و دو تا یک و سی دقیقه بامداد با هدف برقراری امنیت در روستا انجام شد.

او افزود: با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند، جلسه هماهنگی با حضور اعضای خیریه امام حسن مجتبی (ع) در روستا تشکیل و تصمیماتی در این حوزه اتخاذ شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد با اشاره به تشکیل جلسه تربیتی با موضوع پیگیری و برگزاری هر چه بهتر حلقات صالحین پایگاه گفت: نوجوانان بسیجی در نماز و برگزاری حلقه شهید نعمت الله شهادت در مسجد شهید بهشتی حضور خوبی داشته و در ادامه بازی گل کوچک نوجوانان در پایگاه با همراهی امام جماعت روستا برگزار شد.

معینیان یادآور شد: اختصاص سالن فوتسال برای نوجوانان و جوانان پایگاه در جهت ترغیب آن ها به ورزش با تاکید بر نقش ورزش در سلاکتی انسان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است جلسه هفتگی قرآن همراه با بیان تفسیر کوتاهی از آیات توسط علی شاطری به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید شاطری روستای صوفی آباد در سرخه برگزار شد.

همچنین حلقه پیشکسوتان و مقابله خوانی حلقه شهید ابراهیم چتری به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) تشکیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار