خبرهای داغ:

طرح مسیر سعادت در سرخه برگزار می شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) از اجرای طرح مسیر سعادت در جهت ترغیب کودکان و نوجوانان به حضور در مسجد با همکاری کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۶۰۶
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ویژه برنامه «طرح مسیر سعادت» به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با همکاری کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) به صورت مداوم با استقبال کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح مسیر سعادت با هدف ترغیب نوجوانان و کودکان به حضور در مسجد و مشارکت در برنامه ها با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری برگزار و با استقبال خوبی همراه بوده است.

او افزود: در این راستا نوجوانان شرکت کننده در این طرح در نماز جماعت مسجد ولی عصر (عج) حضور یافته و کارت های امتیاز خود را دریافت کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با اشاره به نزدیک شدن به هفته بسیج و اهمیت بزرگداشت این ایام ادامه داد: در این راستا جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ویژه برنامه های هفته بسیج با حضور اعضای شورا تشکیل و و تصمیماتی اتخاذ شد.

فیض بیان داشت: همچنین گشت محله محور رضویون پایگاه با استقبال چشمگیر بسیجیان با هدف برقراری آرامش و امنیت در محله انجام و کلاس هفتگی آموزش قرآن در مسجد محله برپا شد.

او یادآور شد: مسوول سازماندهی دبیرخانه عالی کانون های مساجد کشور و هیئت همراه در کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) حضور یافته و در این بازدید اسلامی مسوول کانون در رابطه با برنامه ها، فعالیت ها و گروه های فعال در کانون توضیحاتی رو ارائه داد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در خاتمه گفت: برگزاری حلقه صالحین ویژه پیشکسوتان همراه با تفسیر قرآن کریم با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار