خبرهای داغ:
رئیس هیئت امنا محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه از فروش پیراهن مردانه با قیمن مناسب در جهت کمک به اقتصاد خانواده ها در مسجد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۱۸
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در محله و ترویج آن برنامه ها و اقدامات متنوعی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه انجام می شود.

محمدجسن جلال رئیس هیئت امنا محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف کمک به اقتصاد خانواده ها و نماز گزاران در این محله طرح های مختلفی با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) اجرا می شود.

او افزود: در این هفته فروش پيراهن مردانه به ارزش یک میلیون و 200 هزار ریال در بازه زمانی 20 الی 24 آبان بعد از نماز مغرب و عشاء به فروش می رسد.

رئیس هیئت امنا محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه ادامه داد: در راستای بصیرت افزایی نوجوانان و جوانان کلاس عقیدتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی هر هفته با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) تشکیل و با استقبال خوبی همراه است.

جلال بیان داشت: همچنین نشستی با فرمانده کلانتری شهر سرخه و معتمدین محله جهت حل مشکلات و معضلات محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد تشکیل و مشکلات محله عنوان شد.

گفتنی است در راستای برپایی ویژه برنامه هفتگی هیئت الشهدا به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در محله کلان سرخه، آماده سازی و فضاسازی پایگاه با مشارکت بسیجان انجام و تجمع حلقات صالحین همراه با دیدار با سرمربی حجت الاسلام و المسلمین عباس پیوندی در پایگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار