خبرهای داغ:

بسیجیان سرخه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی شرکت کردند

همزمان با برپایی همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان، بسیجیان پایگاه های مقاومت در این برنامه حضور یافته و از فرمانده روستا افتر در سرخه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۴۹
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با برپایی همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان در مجتمع فرهنگی کلاهدوز شهمیرزاد، مسئولان صندوق قرض الحسنه پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه نیز در این برنامه حضور یافتند.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در خصوص برنامه های اجرایی پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسئولان صندوق قرض الحسنه بسیجیان ضمن حضور در این همایش، به همت گروه جهادی پایگاه، غرفه اقتصاد مقاومتی (حوله بافی) در این همایش برپا شد.

او افزود: کارگاه مهارت های زندگی با موضوع طلاق، پیشگیری و آسیب ها با حضور اعظمی مشاور و روانشناس در جمع بسیجیان و اهالی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) طی چند جلسه با همکاری اداره ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی (ره) سرخه و پایگاه برگزار و با استقبال خوبی همراه بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: در راستای بازگشت فاطمه ادهم عضو شورای پایگاه از سفر زیارتی کربلای معلی دیدار از او با حضور اعضای شورا انجام شد.

گفتنی است فاطمه محمودی فرمانده و اعضای گروه جهادی صندوق قرض الحسنه کوثر پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر نیز در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی شرکت کردند.

لازم به ذکر است در این برنامه از فرمانده پایگاه به عنوان صندوق نمونه شهرستان سرخه با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و مسئولین استانی و شهرستانی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها