خبرهای داغ:
به دنبال دیدار هفتگی سپاه ناحیه سرخه با رزمندگان و ایثارگران، امام جمعه شهرستان سرخه با چند تن از ایثارگران دیدار و از آن ها تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۲۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با ایثارگران، رزمندگان و جانبازان شهرستان سرخه، در این هفته با محمد اعتمادی، حسن آذرپور و رمضانعلی بصيرت دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه در این دیدار اظهار کرد: این دیدارها با هدف تکریم و تجلیل از زحمات مردان عرصه جهاد، یادآوری دوران نورانی و فرهنگ ایثار و شهادت و ضبط خاطرات جهادگران و انتقال به نسل های آینده انجام می گیرد.

او با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی شهدای دفاع مقدس و رزمندگان باید زنده بماند، افزود: این دیدارها هر هفته به همت سپاه و بسیج و در جهت بزرگداشت زحمات و ایثارگری های رزمندگان و خانواده های آن ها برگزار می شود.

امام جمعه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم، بیان کرد: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین درس برای ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار