خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، نشست بصیرتی با محوریت غزه و راهپیمایی 13 آبان با حضور دانش آموزان در روستای افتر و لاسجرد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۸۱۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حلقه صالحین شهید علی اصغر ولی در مسجد امام حسن عسگری (ع) با حضور متربیان پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) با موضوع غزه و قرائت دسته جمعی سوره حشر به نیت پیروزی مردم غزه همراه با بیان تفسیر این سوره مبارکه برگزار شد.

فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه با اشاره به مشارکت بسیجیان در برنامه های پایگاهی اظهار کرد: در راستای برپایی همایش تبیینی ضرورت مسئله جمعیت در سالن یادگار امام استانداری سمنان، سرگروه های حلقات صالحین در این برنامه حضور یافتند.

او با اشاره به برپایی حلقه میانسالان شهید علی اصغر ولی گفت: کلاس نقاشی ویژه حلقه کودکان با موضوع حمایت از کودکان غزه در مسجد انصار (ع) این روستا برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

همچنین گشت عملیاتی محله محور با حضور یازده نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت محمد رسول الله (ص) روستای لاسجرد از ساعت بیست و دو تا یازده و سی دقیقه در این روستا برگزارشد.

گفتنی است آماده سازی ماشین راهپیمایی ۱۳ آبان توسط کارپروه فرهنگی پایگاه و امام جماعت مسجد روستا همراه با حضور دانش آموزان مدرسه لاسجرد و اهاالی شهید پرور روستا در این راهپیمایی نیز انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار