خبرهای داغ:

بانگ مرگ بر اسرائیل در سرخه طنین انداز شد

همزمان با 13 آبان سال 1402 بانگ مرگ بر اسرائیل با حضور دانش آموزان و عموم مردم غیور و شهید پرور شهرستان طنین انداز شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۶۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم شهرستان سرخه برگزار شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان مردم شهرستان سرخه با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» از میدان بهشتی آغاز و تا حسینیه شهدا این شهر ادامه یافت.

مردم شهیدپرور شهرستان و دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی که روی آنها شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی و مرگ بر انگلیس درج شده بود، این روز را گرامی داشتند.
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر اسکتبار انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم و فریبکاری استکبار جهانی به نمایش گذاشته و جنایات وحشیانه اسراییل غاصب را در فلسطین اشغالی محکوم کردند.

حضور باشکوه و پرتعداد دانش آموزان دهه هشتادی و نودی در این راهپیمایی نقطه عطف مراسم بودند و این نوجوانان با حضور دشمن شکن خود نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و تبلیغات استکبار جهانی ذره‌ای در اراده و نظر آنها در مورد انقلاب اسلامی تردید ایجاد نمی‌کند.

گفتنی است در پایان راهپیمایی دانش آموزان در مصلی نماز جمعه سرخه حضور یافته و ضمن قرائت بیانیه، دیگر برنامه های فرهنگی در این مراسم اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار